تیفانی ترامپ و نامزد جدیدش مایکل بولوس کیستند؟

بنا بر گزارش‌ها، این زوج برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ یکدیگر را در میکونوس یونان ملاقات کردند

تیفانی ترامپ در کنار نامزدش مایکل بولوس و مادرش مارلا میپلز  - Astrid Stawiarz/Getty Images for Taoray Wang/AFP

تیفانی، کوچکترین دختر دونالد ترامپ، در آخرین روز کاری پدرش در کاخ سفید خبر نامزدی‌ خود را اعلام کرده است.

در عکسی که خانم ترامپ ۲۷ ساله در اینستاگرامش منتشر کرده است، او را با مایکل بولوس، نامزدش، در کنار یکی از ستون‌های کاخ سفید می‌بینیم. وی زیر عکس توضیح داده است که به تازگی در عمارت اجرایی نامزد کرده‌اند.

خانم ترامپ نوشت: «باعث افتخارم است که در کاخ سفید همراه با خانواده‌ام بسیاری موفقیت‌ها و مناسب‌های تاریخی را جشن گرفته‌ام و خاطره‌های زیادی از اینجا دارم که خاص‌ترین آن‌ها نامزدی‌ با نامزد فوق‌العاده خوبم مایکل است! از این بابت شکرگزارم و بی‌صبرانه منتظر فصل بعدی زندگی‌ام هستم!»

کوچکترین دختر رئیس‌جمهوری که کاخ سفید را ترک می‌کند، در این عکس پیراهن مشکی پوشیده و حلقه نامزدی به دست، در کنار بولوس ایستاده است. «ونیتی فر» این مرد را «وارث یک میلیاردر» توصیف کرده است.

بولوس در نظرهایی که زیر این مطلب آمده است، نسبت به همسر آینده‌ خود ابراز عشق کرده و نوشته است: «عزیزم دوستت دارم» و چند شکلک قلب نیز گذاشته است. این نامزد ۲۳ ساله همان عکس را در حساب اینستاگرام خود هم منتشر کرده و نوشته است: «با عشق زندگی‌ام نامزد کردم! بی‌صبرانه منتظر فصل بعدی زندگی در کنار او هستم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا بر گزارش‌ها، این زوج برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ یکدیگر را در میکونوس یونان ملاقات کردند. مجله «تاون اند کانتری» نوشته است که اولین عکس دوتایی آن‌ها مربوط به سپتامبر ۲۰۱۸  است که در نمایش مخوش‌پوشی تائورای وانگ» در شهر نیویورک حضور داشته‌اند.

در دسامبر ۲۰۱۸، آن‌ها کریسمس را در کاخ سفید در کنار هم جشن گرفتند و خانم ترامپ در اینستاگرام عکسی از خود در کنار بولوس جلوی درخت کریسمس منتشر کرد. در عکس‌های جدیدتری که این دختر ۲۷ ساله در اینستاگرام خود منتشر کرده است، این زوج را در نیویورک و در اقامتگاه مارالاگوی رئیس‌جمهور در فلوریدا هم می‌بینیم.

تیفانی ترامپ، تنها فرزند رئیس‌جمهور از همسر دوم او، مارلا میپلز، است و از کودکی نزد مادرش در کالیفرنیا بزرگ شده است. او اخیرا از دانشکده حقوق جورج‌تاون فارغ‌التحصیل شد.

خانواده بولوس، بنیانگذار مجموعه شرکت‌های بولوس است که «در زمینه ماشین‌آلات، تجهیزات، خرده‌فروشی و ساخت‌وساز» فعالیت دارد که به گزارش‌ «ونیتی فر»، میلیاردها دلار ارزش دارد.

در پی اعلام این خبر، سیلی از تبریک‌ها زیر عکس‌ها به راه افتاده و ایوانکا، دختر بزرگتر رئیس‌جمهور نیز حمایت خود را از آنان اعلام کرده است. این زن ۳۹ ساله در اینستاگرام شوهر خواهر آینده‌ خود نوشت: «مایکل دوست‌داشتنی!» او در اینستاگرام برای خواهر کوچکترش هم چنین نوشت: «خیلی برای تو و مایکل خوشحالم! دوستت دارم تیف!»

خانم میپلز هم عکس دختر خود در کنار نامزد جدیدش را در «استوری» اینستاگرام خود منتشر کرده و به آنان تبریک گفته است. او درباره این عکس نوشت: «جشن عشق، این نعمت لایزال الهی. آرزو دارم نعمت و رحمت الهی چراغ راهتان باشد. خیلی دوستتان دارم، مامان.»

© The Independent

بیشتر از زندگی