صدرنشینی روسونری با دبل زلاتان

زلاتان موفق شد با گل کردن ضربه پنالتی بازگشت خودش را خیلی سریع جشن بگیرد

پیولی سرمربی میلان از عملکرد تیمش تمجید کرد- Alberto PIZZOLI / AFP

تیم فوتبال آ. ث میلان ایتالیا در آخرین دیدار هفته هجدهم مسابقات سری آ ایتالیا در خارج از خانه مهمان تیم فوتبال رده هفدهمی کالیاری بود.

مهم‌ترین خبر برای میلانی‌ها بازگشت گلزن صاحب سبک این تیم زلاتان ابراهیموویچ به ترکیب اصلی بود. زلاتان که چهار بازی گذشته به خصوص دیدار حساس برابر یوونتوس را از دست داده بود و رقیب خود رونالدو را در صدر جدول گلزنان می‌دید، با انگیزه‌ای زیاد پا به این دیدار گذاشت تا بتواند غیبت خود را در این مدت جبران کند. تیم فوتبال میلان می‌دانست که پیروزی در این بازی برای آن‌ها بسیار با ارزش است و با شکست کالیاری دوباره به صدر جدول رده‌بندی بازمی‌گردند.

از همان ابتدای کار توپ و میدان دراختیار میلانی‌ها بود و توانستند در همان ابتدای کار و در دقیقه هفتم بازی صاحب یک ضربه پنالتی شوند، که زلاتان موفق شد با گل کردن این ضربه پنالتی بازگشت خودش را خیلی سریع جشن بگیرد. بعد از به ثمر رسیدن گل، بازی متعادل پیش رفت و در اواخر نیمه نخست هر دو تیم فرصت زدن گل را داشتند که موفق به انجام آن نشدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نیمه دوم تیم میلان بازی را بهتر آغاز کرد و مانند نیمه اول فقط هفت دقیقه از شروع بازی سپری نشده بود که زلاتان موفق شد روی یک توپ ارسالی با یک ضربه تماشایی گل دوم خود و میلان را در این بازی به ثمر برساند و با این عملکرد مثال‌زدنی در سن ۳۹ سالگی نشان بدهد که هنوز رقیب سرسختی برای رونالدو در این فصل از رقابت‌ها و برای کسب عنوان بهترین گل‌زن مسابقات سری آ ایتالیاست. در ادامه تیم کالیاری که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را در دست گرفت و حملات زیادی را نیز روی دروازه میلان و دوناروما انجام داد و با توجه به اخراج سائلماکرز و ده نفره شدن تیم میلان و فشارهای زیاد روی این تیم، بازهم کالیاری کاری از پیش نبرد و موقعیت‌ها هیچ یک به گل تبدیل نشدند.

در انتها تیم میلان توانست با درخشش دوباره زلاتان دو بر صفر پیروز این دیدار شود. تیم میلان با این پیروزی دوباره به صدر جدول بازگشت و بالاتر از رقیب همشهری خود یعنی اینترمیلان با ۴۳ امتیاز قرار گرفت. زلاتان نیز با دو گلی که به ثمر رساند توانست تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۲ برساند و در رده دوم برترین گلزنان ایتالیا قرار گرفت.

پیولی سرمربی میلان از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت: «ما در هر بازی سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را نشان دهیم، از بازگشت زلاتان خوشحالم چون وجود او روحیه تیم را دو چندان می‌کند و با اضافه شدن مانزوکیچ به تیم امیدوارم در خط حمله بتوانیم با قدرت بیشتری ظاهر شویم. ما تمام سعی‌مان این است که در انتهای فصل در بین چهار تیم پایانی قرار گیریم و برای فتح اسکودتو نیز تمام تلاشمان را خواهیم کرد، چون این تنها چیزی است که به ما برای ادامه فصل انگیزه می‌دهد.»

بیشتر از ورزش