میلانی‌ها در صدر جدول رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا

آ.ث. میلان جای خود را در صدر جدول رده‌بندی محکم‌تر کرد

آ.ث.میلان با آبراهاموویچ جان تازه‌ای گرفته است - Miguel MEDINA / AFP

رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا با برد صدرنشینان هفته سیزدهم خود را پشت سر گذاشت و تیم‌های شهر میلان بار دیگر قدرت خود را پس از سال‌ها به رخ حریفان کشیدند.

تیم فوتبال آ. ث. میلان ایتالیا که این روزها با حضور زلاتان ابراهیموویچ جان تازه‌ای گرفته است و کماکان بدون باخت مسابقات را دنبال می‌کند، خارج از خانه به مصاف ساسولو رفت. میلان که در این دیدار زلاتان را به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا در اختیار نداشت، به مصاف تیمی از میانه جدول رفت. چند ثانیه‌ای از شروع بازی نگذشته بود که لئائو مهاجم پرتغالی تیم میلان موفق شد در ثانیه ششم دروازه تیم فوتبال ساسولو را باز کند، این گل به عنوان سریع‌ترین گل مسابقات فوتبال در بین پنج لیگ معتبر اروپایی به ثبت رسید.

در این دیدار نسبتاً دشوار که بازیکنان میلان سه کارت زرد را نیز از داور گرفتند، موفق شدند بازی را با نتیجه ۲ بر هیچ به سود خود به پایان برسانند، به این ترتیب استفانو پیولی، سرمربی میلان نهمین پیروزی را در این فصل از مسابقات برای این تیم کسب کرد. آ. ث. میلان با این پیروزی جای خود را در صدر جدول رده‌بندی محکم‌تر کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما دیگر تیم شهر میلان یعنی تیم فوتبال اینترمیلان به مصاف تیم اسپتزیا از انتهای جدول رفت، تیم اینتر که وداع تلخی از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا داشت، به دنبال قهرمانی در سری آ ایتالیا است تا شاید بتواند  دل طرفداران خود را دوباره به‌دست آورد، تیم اینتر که در ورزشگاه خانگی خود بازی می‌کرد، مسابقه را نسبتاً خوب آغاز کرد اما دو تیم در نیمه اول نتوانستند خطر جدی روی دروازه‌ها ایجاد کنند.

در نیمه دوم شرایط متفاوت دنبال شد و تیم اینتر با دو گلی که به ثمر رساند در مقابل تک گل اسپتزیا پیروز میدان شد. اینترمیلان با این برد ۳۰ امتیازی شد و پشت سر آ. ث. میلان در رده دوم جدول قرار گرفت. به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۱، سال رقابت این دو غول فوتبال ایتالیا باشد که می‌توانند رقابت‌های این فصل سری آ را در کنار دیگر تیم‌های مدعی عنوان قهرمانی جذاب‌تر کند. از دیگر مسابقات مهم و حساس هفته سیزدهم سری آ ایتالیا بازی حساس تیم‌های ناپولی و لاتزیو بود.  تیم جنارو گاتوزو می‌توانست با پیروزی در مقابل تیم لاتزیو تا رده سوم جدول صعود کند، اما  لاتزیو از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را کرد و با نتیجه ۲ بر هیچ به پیروزی رسید. تیم ناپولی با این شکست در همان رده پنجم جدول باقی ماند.

بیشتر از ورزش