انتقال فوسو-منسا از منچستر یونایتد به بایرلورکوزن

این مدافع راست ۲۳ ساله در این فصل، پوشش آرون وان-بیساکا بود و در ۳ بازی یونایتد شرکت کرد

اولین حضور تیموتی فوسو-منسا در منچستر یونایتد، در سال ۲۰۱۶ بود - Richard Heathcote / POOL / AFP

تیموتی فوسو-منسا با قراردادی سه ساله و در ازای کارمزدی که تصور می‌شود ۲ میلیون یورو باشد، از منچستر یونایتد به بایرلورکوزن پیوسته است.

او پس از دریافت اجازه مذاکره با دیگر باشگاه‌ها از اوله گونر سولشر، با این باشگاه بوندسلیگایی به توافق رسید. فوسو-منسا اکنون آزمایش‌های پزشکی خود را برای این انتقال به انجام رسانده است.

این مدافع راست ۲۳ ساله در این فصل، پوشش آرون وان-بیساکا بود و در ۳ بازی یونایتد شرکت کرد. قرارداد او اما در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

سولشر هفته گذشته گفت که فوسو-منسا یکی از چند بازیکن یونایتد است که با پرداخت مبلغی، در تابستان به همراه سرخیو رومرو و مارکوس روخو آزاد خواهد شد.

اولین حضور فوسو-منسا در یونایتد با هدایت لوئیس ون گال در سال ۲۰۱۶ بود. پیش از آن، تجربه او در لیگ برتر مربوط به زمانی است که به عنوان بازیکن قرضی برای کریستال پالاس و فولام توپ می‌زد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برخلاف انتظارها، سولشر در بازی افتتاحیه فصل گذشته، از این بازیکن هلندی در ترکیب تیم خود استفاده کرد. در آن بازی یونایتد با نتیجه ۳ بر ۱ در برابر پالاس شکست خورد.

فوسو-منسا از آن زمان، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تنها به عنوان بازیکن ذخیره در مقابل باشاک شهیر و لایپزیگ حاضر شده است. او در مجموع ۳۰ بار برای یونایتد بازی کرده است.

سولشر اعلام کرده است که یونایتد برنامه‌ای برای اضافه کردن بازیکن جدید به ترکیب تیم در فصل نقل و انتقالات در ژانویه ندارد و احتمالاً عده‌ای از بازیکنان را واگذار خواهد کرد.

انتقال فوسو-منسا به احتمال زیاد باعث می‌شود که براندون ویلیامز، نقش حمایت از وان‌-بیساکا را بر عهده بگیرد. اکثر بازی‌های ویلیامز در یونایتد به عنوان یک دفاع چپ انجام شده است اما این بازیکن ۲۰ ساله، راست پا است.

© The Independent

بیشتر از ورزش