زیدان: با بیل مشکل شخصی ندارم!

رئال مادرید بازیکن ۸۶ میلیون پوندی‌اش را می‌فروشد

مدیر برنامه‌های گرت بیل، زین‌الدین زیدان را «مایه آبروریزی» خواند. این اتفاق پس از آن افتاد که سرمربی رئال مادرید آشکارا در باره جدایی قریب‌الوقوع بازیکن  تیم ملی ولز از باشگاه رئال صحبت کرد.

زیدان بیل را از ترکیب تیمش در بازی با بایر مونیخ در آمریکا کنار گذاشت، و پس از بازی اذعان کرد که دلیل خط زدن او این است که «باشگاه مشغول مذاکره در باره جدایی اوست».

زیدان نام باشگاهی را که رئال با آن مشغول مذاکره برای انتقال بیل است ذکر نکرد، ولی گفت که امیدوار است معامله هر چه زودتر صورت بگیرد، زیرا مهاجم ولزی در برنامه زیدان برای این فصل جایی ندارد. او افزود که فروش بیل ممکن است تا روز دوشنبه قطعی شود.

ولی در واکنش به این اظهارات افشاگرانه، جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های بیل، زیدان را به باد انتقاد گرفت که چرا وضعیت بازیکن سی ساله ولزی را علنی کرده، و کوشیده است بیل را وادار به ترک رئال کند.

بارنت به شبکه ئی اس پی ان گفت: «زیدان مایه آبروریزی است، چرا که در باره کسی که این قدر برای رئال زحمت کشیده، این گونه صحبت می‌کند. اگر وقتی گرت بخواهد از رئال برود دلیلش منافع خود گرت خواهد بود، نه فشاری  که زیدان می‌آورد».

هفته گذشته، ایندیپندنت گزارش داد که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال، به زیدان پیشنهاد کرده بود بیل را به تیم برگرداند، چرا که برنامه‌های نقل و انتقال  تابستانی رئال به دلیل ناتوانی از فروش بیل به مشکل برخورده بود.

ولی زیدان مشخص کرد که بیل قرار نیست هیچ نقشی در برنامه او برای فصل پیش رو داشته باشد، و باشگاه رئال با جدیت به مذاکره برای فروش او ادامه می‌دهد.

زیدان فرانسوی همچنین گفت امیدوار است که قرارداد فرش بیل «به خاطر همه» زودتر نهایی شود.

زیدان که تیمش سه بر یک مغلوب بایر شد، در اظهاراتی که در وبسایت رسمی باشگاه رئال نقل شد گفت:«بیل در ترکیب تیم نبود، چون باشگاه مشغول مذاکره برای جدایی اوست. برای همین بازی نکرد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

زیدان گفت: «باید دید در روزهای آینده چه می‌شود. باید ببینیم قرارداد فردا نهایی می‌شود یا نه، اگر بشود چه بهتر. به خاطر همه امیدواریم که این اتفاق زودتر بیفتد. رئال مشغول مذاکره با باشگاهی است که او قرار است به آن منتقل شود».

بیل در سال ۲۰۱۳ با قراردادی ۸۶ میلیون پوندی – که در آن زمان رکورد جهانی را شکست – از  تاتنهام به رئال پیوست، و به‌رغم مصدومیت‌های پیاپی، به تیم اسپانیایی کمک کرد تا چهار بار قهرمان جام باشگاه‌های اروپا و لالیگا شود، و جام های متعدد دیگری را ببرد.

اما این اواخر، آینده او در رئال مورد حرف و حدیث فراوان بوده، و گفته شده که باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد، تاتنهام، بایر و اینترمیلان خواهان به خدمت گرفتنش هستند.

زیدان فاش نکرد که مقصد احتمالی بیل کجا خواهد بود، ولی گفت: «وضع عوض می‌شود و این برای همه بهتر است».

زیدان همچنین تاکید کرد که «خصومتی با بیل ندارد.» در زمان مربی‌گری زیدان در رئال، بیل همیشه در ترکیب اولیه تیم جا نداشت.

زیدان افزود: «مسئله شخصی نیست. یک وقتی می‌رسد که باید کاری را که لازم است انجام داد. من هیچ خصومتی با او ندارم. ما باید تصمیم‌هایی بگیریم و تغییراتی بدهیم. کل قضیه همین است. خودتان از وضعیت آگاهید و می‌دانید که عوض خواهد شد. نمی‌دانم ۲۴ ساعت طول بکشد یا ۴۸ ساعت».

به گفته زیدان: «وضعیت عوض خواهد شد و این به نفع همه است. وضع از این قرار است. من با باشگاه صحبت می‌کنم، تصمیم‌هایی هست که باید بگیریم. این تصمیم را مربی و بازیکن گرفته اند. ببینیم چه پیش می‌آید».

© The Independent

بیشتر از ورزش