آقای خاص به دنبال پنجمین عنوان قهرمانی، این بار با تاتنهام

ژوزه مورینیو که علاقه خاصی به مربیگری در لیگ جزیره دارد، تاکنون در این رقابت‌ها یعنی جام اتحادیه، چهار قهرمانی به دست آورده است

شب گذشته تیم فوتبال تاتنهام بنا بر قرعه‌ خود به مصاف تیم فوتبال برنتفورد از لیگ «چمپیونشیپ» انگلستان رفت-Glyn KIRK / POOL / AFP

ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام انگلیس، بار دیگر در کسوت مربی، به یک مسابقه فینال راه یافت. او که پیش از این هم جام‌های زیادی را با تیم‌های انگلیسی تصاحب کرده است، این بار می‌خواهد با تیم تاتنهام به این عنوان دست پیدا کند.

شب گذشته و در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه انگلستان، تیم فوتبال تاتنهام بنا بر قرعه‌ خود به مصاف تیم فوتبال برنتفورد از لیگ «چمپیونشیپ» انگلستان رفت؛ تیمی که سامان قدوس، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیز در آن عضویت دارد. در این بازی که در ورزشگاه خانگی تاتنهام و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شد، از ابتدا مشخص بود که تیم تاتنهام تنها روی کاغذ تیم برتر این مسابقه نخواهد بود. تاتنهام که با ترکیب اصلی خود در این دیدار حاضر شد، از ابتدای بازی، توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه تیم میهمان ایجاد کرد. در نهایت و در دقیقه ۱۲، سیسوکو موفق شد با یک ضربه سر زیبا دروازه برنتفورد را باز کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بعد از گل اول، روند بازی کمی تغییر کرد و تیم میهمان، بازی را جلوتر دنبال کرد و در نهایت هم به گل رسید اما گل آن‌ها با بهره‌گیری از فناوری وی.ای.آر، آفساید و مردود اعلام شد. در نیمه دوم نیز تیم تاتنهام برتر میدان بود. در حالی که همه منتظر حضور سامان قدوس در این دیدار بودند او در این بازی به خدمت گرفته نشد و کار را از روی نیمکت ذخیره‌ها دنبال کرد. نتیجه بازی به همین‌جا تمام نشد و سون هیونگ-مین، مهاجم آماده این روزهای تاتنهام، یک بار دیگر دروازه تیم برنتفورد را باز کرد و بازی با نتیجه دو بر صفر به نفع تاتنهام به پایان رسید. به این ترتیب ژوزه مورینیو یک بار دیگر در فینال این مسابقات حاضر خواهد شد.

آقای خاص که علاقه خاصی به مربیگری در لیگ جزیره دارد، تاکنون در این رقابت‌ها یعنی جام اتحادیه، چهار قهرمانی به دست آورده است. او تا اینجای کار سه بار به همراه تیم فوتبال چلسی در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و یک بار هم به همراه تیم فوتبال منچستریونایتد در سال ۲۰۱۷ به قهرمانی رسید و حالا به دنبال پنجمین قهرمانی در این رقابت‌ها است. دیدار دیگر مرحله نیمه‌نهایی قرار است بین دو تیم همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود. این دو تیم از سال ۲۰۱۵ بیش از هر تیم دیگری در دیدار نهایی حاضر بوده‌اند. تیم فوتبال منچسترسیتی در دور قبلی این رقابت‌ها به قهرمانی رسیده است.

بیشتر از ورزش