همسر سرنا ویلیامز عکس خانوادگی با دخترشان المپیا منتشر کرد

«زندگی یک پدر اهل کسب‌وکار توقف ندارد. البته گاهی برای یک عکس خانوادگی توقف می‌کند»

ویلیامز هم‌اکنون ۲۳ عنوان گراند اسلم انفرادی را در اختیار دارد- Instagram

الکسیس اوهانیان، بنیانگذار ۳۷ ساله وب‌سایت «ردیت»، تصویری خانوادگی از خود همراه با همسرش، سرنا ویلیامز ۳۹ ساله و الکسیس المپیا جونیور، دختر سه ساله‌شان، در اینستاگرام منتشر کرد.

این کارآفرین دنیای مجازی در شرح عکسی که در فضای مجازی منتشر کرد نوشت: «زندگی یک پدر اهل کسب‌وکار توقف ندارد. البته گاهی برای یک عکس خانوادگی توقف می‌کند. بیشترین تلاشم را برای این دو نفر می‌کنم.» در این عکس، خانواده سه نفره پس از جشن کریسمس، جلوی پارکینگ و کنار یک خودروی لینکلن سرخ در فلوریدا دیده می‌شوند.

ویلیامز هم عکس‌ها و ویدیوهای متعددی از زندگی‌ خود در طول تعطیلات سال نو میلادی منتشر کرده است؛ از جمله پختن یک کیک رنگین‌کمانی، بازی با دخترش و سورتمه‌سواری با او روی برف مصنوعی. این تنیسور معروف، ویدیوهایی هم از خود در حال تمرین در زمین تنیس به اشتراک گذاشته است. او قرار است به شرط آن که محدودیت‌های کرونایی اجازه بدهد، ماه فوریه در مسابقات اوپن استرالیا شرکت کند.

ویلیامز هم‌اکنون ۲۳ عنوان گراند اسلم انفرادی را در اختیار دارد؛ یعنی تنها یکی کمتر از رکورد مارگارت کورت در سال ۱۹۷۰. او در ماه اکتبر به دلیل آسیب‌دیدگی زردپی آشیل، به ناچار از مسابقات اوپن فرانسه کنار رفت.

این ورزشکار حرفه‌ای در گذشته تاثیر مادر شدن را بر کارنامه‌اش تایید کرده و گفته بود که اغلب حس می‌کند به اندازه کافی با دخترش وقت نمی‌گذراند. او در ماه اوت ۲۰۱۸ در اینستاگرام نوشت: «همه این دوره را گذرانده‌ایم. من خیلی کار می‌کنم، تمرین می‌کنم و سعی می‌کنم بهترین ورزشکاری باشم که می‌توانم اما معنایش این است که هرچند هر روز زندگی‌اش با او بوده‌ام، آن‌قدر که دلم می‌خواهد کنارش نیستم. بیشتر شما مادرها هم همین وضع را دارید. چه در خانه باشید و چه شاغل، ایجاد تعادل برای بچه‌ها به معنای واقعی یک هنر است. قهرمان واقعی شمایید.»

ویلیامز در پایان این پیام به پدر و مادرها یادآوری کرد که عیبی ندارد یک روز به آدم سخت بگذرد و «همیشه فردایی هست».

© The Independent

بیشتر از زندگی