مرگ مرموز میلیاردر روس پنج سال پس از قتل دهشتناک همسرش

پنج سال پیش، همسر دوم ایگور سوسین به‌دست پسر این میلیاردر روس کشته شد

ایگور سوسین، میلیاردر روس- تصویر برگرفته از رسانه‌های اجتماعی

پیدا شدن جسد ایگور سوسین (Igor Sosin) ، میلیاردر روس که به شهر زنگبار در تانزانیا سفر کرده بود، دومین فاجعه در خانواده سوسین را در طول ۵ سال گذشته رقم زد. پنج سال پیش، همسر دوم ایگور سوسین به‌دست پسر این میلیاردر روس کشته شد. 

به‌گزارش اسکای‌نیوز عربی، جسد ایگور سوسین در اتاقی که در سفر به زنگبار تانزانیا در آن اقامت داشت، پیدا شده است. او به مناسبت کریسمس همراه با دختر ۱۸ ساله‌ خود و همسر دیگری که هویتش مشخص نشده است، به زنگبار سفر کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پنج سال پیش، پسر این میلیاردر که در آن زمان ۱۹ساله بود، مادرش را با شارژر یک تلفن همراه مورد ضرب‌وجرح قرار داد و درنهایت او را با سیم شارژر خفه کرد. ماجرای این قتل و انتشار جزئیاتش در آن زمان، سراسر روسیه را در بهت فرو برد.

اما پسر سوسین هرگز تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت. پس از آن جنایت، او در یک بیمارستان روانی، مبتلا به «اختلال شدید روانی» (بدون مشخص کردن نوع این اختلال) تشخیص داده شد و مدتی بعد، پس از گذراندن دوره «درمان موفقیت‌آمیز روانپزشکی»، از آن‌جا مرخص شد.  

سوسین عاشق میهمانی‌های مجلل، قایق‌سواری، اسنوبورد و تنیس بود. او معروف بود به این‌که برای میهمانی‌های خود و سفرهایی که می‌رفت، پول زیادی خرج می‌کرد. 

این میلیاردر روس در ماه‌های گذشته به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود و سپس بهبود یافته بود. 

دلیل مرگ ایگور سوسین هنوز مشخص نیست.

بیشتر از جهان