مرگ مرموز پوکرباز معروف در ایالت میشیگان

جسد «سوزی زائو» در حالی که بدنش به شدت سوخته بود در اتومبیلش پیدا شد

از سال ۲۰۰۹، خانم زائو از مسابقات جهانی پوکر ۱۸۷ هزار و ۴۴۱ دلار به دست آورده بود - PIXABAY

جسد «سوزی زائو»، بازیکن حرفه‌ای پوکر (که به نام شایو کیو در مسابقات پوکر شناخته می‌شد) روز ۱۲ ژوئیه نزدیک یک دریاچه در ایالت میشیگان در اتومبیلش پیدا شد، در حالی که جنازه‌اش به شدت سوخته بود.

به گزارش ایستگاه خبرگزاری محلی دابلیو ایکس وای زد دیترویت، جسد خانم زائو ۳۳ ساله در اتومبیلش که در محوطه پارک اتومبیل‌ها، نزدیک منطقه تفریحی دریاچه پونیاک در اورنج کانتی میشیگان پارک شده بود، پیدا شد. 

طبق گفته مجریان محلی قانون، «بدن او به شدت سوخته بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یوال برونشتین، هم‌اتاقی سابق خانم زائو، گفت که از خبر مرگ او «حیرت‌زده، گیج و غمگین» است.

او گفت: «به‌سختی می‌توان تصور کرد که او دشمنی داشته است.»

خانم ژائو در مسابقات ملی پوکر رقابت می‌کرد و اغلب در رفت و آمد بین لاس وگاس و لس‌آنجلس دیده می‌شد. او اخیرا به همراه پدر و مادرش به میشیگان بازگشته بود.

بارت هنسون، یکی از دوستان او و از بازیکنان سابق پوکر، گفت: «او یک بازیکن معرکه بود. یکی از بهترین‌های لس‌آنجلس در سطحی که ما در کازینو کامرس بازی می‌کردیم که بزرگ‌ترین اتاق پوکر در دنیاست.»

خانم زائو به این دلیل که تمایل به شرکت در مسابقات رقابتی پوکر بیشتر از جانب مردان است، خودش را «اسب تک‌شاخ در دشتی از اسب‌ها» می‌نامید.

او در توییترش نوشت: «من به صورت حرفه‌ای برای امرار معاش با شرط بالا پوکر بازی می‌کنم. یه جورایی عجیب است، چون من دخترم.»

از سال ۲۰۰۹، خانم زائو از مسابقات جهانی پوکر ۱۸۷ هزار و ۴۴۱ دلار به دست آورده بود که ۷۳ هزار و ۸۰۵ دلار آن را در یک رویداد با پایان ۹۰مین رقابت به دست آورد. 

اداره پلیس «وایت لیک تاون‌شیپ» در حال بررسی چگونگی این «مرگ مرموز» است و از اف‌بی‌آی هم در این زمینه کمک می‌گیرد.

کارآگاه کریس هیلد به خبرگزاری دابلیو آی اف آر گفت که بازرسان مشغول بررسی ارتباط احتمالی بین حرفه و مرگ وی هستند.

پزشک قانونی پرونده هنوز دلایل مرگ وی را منتشر نکرده است.

او گفت: «ما باید مشخص کنیم که آیا این واقعه یک لاپوشانی است یا خیر و یا این که شاید نوعی واقعه انتقام‌جویانه به واسطه حرفه وی بوده باشد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی