سرینا ویلیامز از همبازی شدن با اندی موری خوشحال است

تیم فوق ستاره‌ها در سه سِت از تیم رده اوّل دوبل مختلط جهان

AFP

سرینا ویلیامز پذیرفت که در پنج روز گذشته، همبازی شدن با اندی موری در رشته دوبل مختلط رقابت‌های ویمبلدون، «تجربه عمر» او بوده است.

پس از اینکه این زوج در دور سوم  از زوج رده اوّل دوبل مختلط جهان، بُرونو سوارِس و نیکول ملیچر، شکست خورد، ویلیامز که در مدت کوتاه همبازی بودن با اَندی موری او را «سِراَندی» می‌نامید، گفتگو کرد.

با وجود شکست، ویلیامز که فردا در نیمه نهایی انفرادی با «باربورا  استرایکووا» که «یوهانا کونتا» را شکست داد، روبرو خواهد شد، اعتراف کرد که همبازی شدن با موری در دوبل مختلط  فوق‌العاده عالی بوده است.

«فکر می‌کنم همبازی بودن با اندی که دراین رقابت‌ها سال‌ها خوب درخشیده است، در واقع تجربه عمر بوده است. خیلی خوشحالم که آن را تجربه کردم»

«من واقعا عاشق روحیه اندی هستم، بازی با او لذت بخش است. عاشق حمایت او از خودم هستم – امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد».

در این بین، موری رضایت خود را از بازگشت به رقابت‌های قهرمانی بعد از جراحی لگن خاصره در ماه ژانویه ابراز کرد. بازگشت او شامل عنوان قهرمانی دوبل با «فلیسیانو لوپِز» در رقابت‌های کوینز است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

موری گفت: «وقتی پا به زمین تنیس می‌گذارم، احساس می‌کنم موفقیت بزرگی را بدست آورده‌ام. نظر به اینکه دررقابت‌ها شرکت نداشته‌ام، امّا خوب بازی کرده‌ام. وضعیت خوب بدنی و لگن خاصره‌ام شرایط را مثبت کرده است».

«تمرین‌های بدنی زیادی می‌کنم تا قوی‌تر شوم، با تقویت عضله‌های دور لگن ام تعادلم بهتر می‌شود. هفته آینده آزمایش‌های بدنی را انجام می‌دهم – جالب است که بدانم در این چهارهفته گذشته، بدنم چه تغییراتی کرده است. امیدوارم باز هم بهبودی‌ام پیشرفت کند. امّا هنوز راه درازی در پیش دارم».

موری مطمئن نیست که آیا می‌تواند دررقابت‌های پیش‌رو در زمین‌های هارد کورت (Hard Court) در آمریکای شمالی شرکت کند یا نه؟ او همچنین از اختلاف موجود در مدیریت تنیس ابراز نارضایتی کرد.

«به نظر می‌رسد اختلاف و کشمکش در مدیریت ورزش تنیس وجود دارد. افراد و سازمان‌های مختلف به جای پیدا کردن راه حل با هم دعوا می‌کنند. دوست دارم کمی بیشتر اتحاد ببینم».

© The Independent

بیشتر از ورزش