نامه قالیباف به علی خامنه‌ای و گلایه از ستاد مقابله با کرونا

پیشتر نمایندگان مجلس با طرح ستاد مبارزه با کرونا در راستای تعطیلی مجلس مخالفت کردند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی- عکس از ایرنا

یک عضو هیات رئیسه مجلس امروز گفت که قالیباف درباره نقش مجلس در ستاد ملی مبارزه با کرونا به رهبر جمهوری اسلامی ایران نامه نوشته است و خواستار حضور برخی از اعضای مجلس در این ستاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم حضور نمایندگان مجلس در ستاد ملی مبارزه با کرونا از درخواست محمدباقر قالیباف رییس مجلس برای وساطت علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گفته این عضو هیات رئیسه مجلس، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس برای پیگیری این موضوع نامه‌ای به مقام رهبری نوشته است تا رئیس‌ دو کمیسیون «بهداشت‌ودرمان» و «اجتماعی» عضو این ستاد شوند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیش‌تر، هم نمایندگان مجلس از عدم حضور این قوه در ستاد ملی مبارزه با کرونا انتقاد کرده بودند.

روز گذشته، نیز محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده یزد و بافق در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی با اعتراض نسبت به این موضوع گفت: «امروز ستاد ملی مقابله با کرونا برای کل کشور و برای مجلس هم تصمیم می‌گیرد. یک نفر از مجلس در این ستاد حضور ندارد و این به معنای ضعف مجلس است. انتظار ما از شما این است که از مجلس دفاع کنید.»

چند روز قبل هم نمایندگان مجلس با طرح ستاد مبارزه با کرونا مخالفت کردند.

براساس مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا حضور بیش از ۱۵ نفر از اعضای هیات دولت و نمایندگان مجلس در سر کار مجاز شناخته نشد. اما مجلس شورای اسلامی در مخالفت با این دستور گفت که ستاد مقابله با کرونا نهاد تصمیم‌گیر برای ساعت کاری مجلس نیست.

بیشتر از