قهرمانى قدرتمندانه برزيل در مسابقات كوپا آمريكا

لیونل مسی: داوری منصفانه نبود

AFP

تیم فوتبال برزیل، ملقب به سلسائو موفق شد در یک بازى بسیار زیبا تیم فوتبال پرو را شکست دهد و پس از دوازده سال علاوه بر قهرمانى در این مسابقات جام قهرمانى را نیز در خانه نگه دارد. 

برزیل در حالى به دیدار پایانى راه یافت که موفق شده بود تیم آرژانتین، رقیب دیرینه خود را با دو گل شکست دهد.

لیونل مسى این دیدار را یک بازى نه چندان منصفانه از لحاظ داورى قلمداد کرده و گفته است که در آن دیدار داور در اکثر دقایق بازى به سود برزیل قضاوت کرده است.

در دیدار پایانى که چهار گل را شاهد بودیم تیم برزیل موفق شد با نتیجه سه بر یک بازى را به نفع خود به پایان برساند. 

در این بازی گابریل ژسوس، مهاجم برزیل از زمین مسابقه اخراج شد اما این مانع قدرت نمایى برزیل در این مسابقه نشد و تیم پرو نتوانست از داشتن یک بازیکن بیشتر استفاده لازم را ببرد. 

در مرحله رده بندى و براى کسب عنوان سومى دو تیم آرژانتین و شیلى، قهرمان دو دوره پیشین در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند. 

این دیدار نیزحاشیه‌هاى بسیار زیادى داشت که در یک صحنه دو بازیکن صاحب نام از دو تیم یعنى مسى و مِدل با هم درگیر شدند و در حالى که این درگیرى چندان جدى به نظر نمى‌رسید داور در یک تصمیم بسیار سریع هر دو بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کرد. 

در نهایت این تیم آرژانتین بود که توانست بازى را با نتیجه دو بر یک به نفع خود به پایان برساند و به مقام سومى بسنده کند که این را نیز می‌توان یک ناکامى دیگر براى مسى دانست، چرا که او کماکان در مسابقات ملى نتوانسته عنوان قهرمانى را به دست آورد. 

در این مسابقات دنى آلوز بازیکن تیم ملى برزیل و باشگاه پارى سن ژرمن به عنوان بهترین بازیکن و آلیسون بکر دروازه بان تیم ملى برزیل و باشگاه لیورپول انگلیس نیز به عنوان بهترین دروازه‌بان این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

بیشتر از ورزش