چرا جنیفر انیستون تصمیم گرفت بازیگری را کنار بگذارد؟

بازیگر «فرندز» بدون ذکر نام از فیلمی می‌گوید که «تقریبا جانش را گرفت»

جنیفر انیستون ستاره سریال پربیننده «فرندز»- Kevin Winter/Getty Images/AFP

جنیفر انیستون به تازگی گفت که به دنبال یک تجربه بد در فیلمی که «تمام نیروی‌ حیات را از او بیرون کشید» کم مانده بود بازیگری را کنار بگذارد. 

 این ستاره سریال «فرندز» (دوستان) گفت که این پروژه فیلم که چند سال پیش تولید ‌شد -اسمش را نبرد- باعث شده بود به این فکر بیفتد که به جای بازیگری فیلم، وارد رشته طراحی داخلی شود. 

انیستون به پادکست اسمارت‌لس به میزبانی جیسون بیتمن، شان هایس و ویل آرنت گفت:‌ «دو سال گذشته، (ترک بازیگری) به ذهنم خطور کرده است و این اتفاق بی‌سابقه است.» 

او افزود:‌ «درست بعد از اتمام یک کار فیلم بود و به خودم گفتم، وای همه جانم را گرفت… مطمئن نیستم این همان چیزی باشد که به آن علاقه‌مندم. یک پروژه از پیش آماده نشده بود که همه ما در آن‌ها کار کرده‌ایم- و همیشه با خودت می‌گویی، هرگز، هرگز، دیگر هرگز به زمان شروع بازنمی‌گردم،… و متن آماده نیست.»‌

با آن که انیستون نام پروژه مورد نظر را ذکر نکرد، اما گفت که فیلمبرداری‌اش را «دو سال» قبل از سریال «شو صبحگاهی»‌ (د مورنینگ شو) پروژه مربوط به اپل‌تی‌وی پلاس، انجام داده بود. سریال شو صبحگاهی اخیرا برای انیستون نامزدی دریافت جوایز امی را به همراه آورد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

انیستون به دلیل شرکت در تعدادی از پروژه‌های اخیر فیلم مورد ستایش قرار گرفته است، از جمله فیلم «معمای قتل»‌ ساخته آدام سندلر برای نت‌فلیکس و همچنین درام مستقل «کیک». در جوایز گلدن‌گلوب نیز، از او به دلیل «موفقیت خلاقانه» تقدیر شد. 

او به فیلم «مهمانی کریسمس اداره» در سال ۲۰۱۶ که در آن با بیتمن هم‌بازی بود، درام «پرندگان زرد» در سال ۲۰۱۷ (که انیستون در سال ۲۰۱۷ آن را «زيبا»‌ توصیف کرده بود)، کمدی نت‌فلیکس به نام «دامپلین»‌ و یا کمدی رمانتیک سال ۲۰۱۶ به نام «روز مادر» اشاره‌ای نکرد. 

اخیرا گفته شده است که انیستون چیزی نمانده بود بازی در نقش ستاره‌سازش را در سریال فرندز از دست بدهد، زیرا بازی در این نقش ابتدا برای جین سیبت در نظر گرفته شده بود. سیبت بعدها قرار شد که نقش کرول، همسر سابق و همجنسگرای راس، با بازی دیوید شویمر، را بازی کند. 

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر