جریمه هزار پوندی برای تحویل یک همبرگر به مشتری بعد از ساعت ده شب

دومین آخر هفته مقررات منع رفت و آمد در انگلستان برای مقابله با کرونا سرسختانه اجرا می‌شود


انگلستان مقررات جدیدی برای محدودیت ساعات فعالیت مغازه‌ها و کافه‌ها به اجرا گذاشته شده است-Tolga AKMEN / AFP

یک اغذیه‌فروشی در لندن که چهار دقیقه بعد از ساعت ده شب که زمان تعطیلی اجباری برای مقابله با کرونا در انگلستان است، یک همبرگر را به دست مشتری داده بود، هزار پوند جریمه شده است. 

جریمه این اغذیه‌فروشی به نام «بیم‌ز برگر» در محله ایلفورد لندن بعد از آن رخ داد که پلیس کشف کرد یک مشتری رأس ساعت ده شب سفارش همبرگر داده است، و ۲۴۰ ثانیه بعد آن را تحویل گرفته است.

سخنگوی این اغذیه‌فروشی می‌گوید از آنجا که این مشتری قبل از تعطیلی سفارش خود را داده بود، کارکنان فکر می‌کردند که مجازند سفارش او را بپذیرند.

به گفته این سخنگو، «شمار زیاد مقررات مقابله با کرونا و سرعت تصویب و ابلاغ آن‌ها چنان است که نمی‌توان به وضوح تفسیر آن‌ها را دانست.»

این جریمه هزار پوندی بعد از آن صادر شد که در سراسر انگلستان مقررات جدیدی برای محدودیت ساعات فعالیت مغازه‌ها و ممنوع کردن نشستن بر پیشخوان کافه‌ها به اجرا گذاشته شده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک کاباره در لیورپول نیز به خاطر ننشستن همه مشتریان در صندلی اختصاصی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی توسط مشتریانش، هزار پوند جریمه شده است.

این کاباره که «۲۴ کیچن استریت» نام دارد، ساعت ۸ و نیم شب بعد از وصول گزارش‌هایی توسط پلیس، مورد هجوم و بازرسی مأموران قرار گرفت.

سربازرس کارل بالدوین می‌گوید: «مایه دلسری است که برای دومین هفته پیاپی ما به خاطر رفتار نامسئولانه یک کسب‌وکار مجبور به صدور این برگ جریمه شده‌ایم.»

همزمان، جمعه گذشته، مدیر یک هتل به خاطر برگزاری رویدادی با حضور دویست تن که نقض مقررات مقابله با کرونا است، به حداکثر جریمه نقدی ده هزار پوندی محکوم شد.  

این جریمه هتل کسل برومیچ هال روز ۲۵ سپتامبر بعد از آن صادر شد که پلیس گزارش‌هایی درباره حضور جمعیت در آنجا دریافت کرد.

این هتل همچنین تا ماه ژانویه از برگزاری هر‌گونه رویدادی منع شده است. 

© The Independent

بیشتر از جهان