آرسنال با بی‌میلی هکتور بیرین را به پاری سن ژرمن می‌فرستد 

در این میان احتمال زیادی وجود دارد که مسعود اوزیل و متئو گوندوزی هم بار قراردادشان را با آرسنال تمدید کنند

مذاکره میان نمایندگان بیرین و پاری سن ژرمن جریان دارد اما در مورد امضای یک قرارداد اظهار اطمینان شده است - CATHERINE IVILL / POOL / AFP

باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن با تماس با نمایندگان هکتور بیرین، فوتبالیست آرسنال، در پیشاپیش رقابت‌ها برای جذب اوست.  

این باشگاه قهرمانان فرانسه در حال حاضر بیش از هر گزینه دیگر علاقه‌مند به بستن قرارداد با این دفاع راست بوده و تاکنون بیشترین اقدامات را در این زمینه به عمل آورده است. 

بیرین در مرحله‌ای از حرفه‌اش قرار دارد که خواهان تجربه دیگری است. آرسنال با بی‌میلی هرچه تمام‌تر حاضر است او را درمقابل ۳۵ میلیون پوند بفروشد زیرا در تابستان جاری برای صاف کردن حساب‌ها و خرید یک هافبک دیگر به ۴۰ تا ۵۰ میلیون پوند نیاز دارد. میکل آرتتا خواهان پیوستن یک هافبک است که به گفته او نقطه ضعف تیم است. 

مذاکره میان نمایندگان بیرین و پاری سن ژرمن جریان دارد اما در مورد امضای یک قرارداد اظهار اطمینان شده است. باشگاه سویا هم یکی از باشگاه‌هایی است که گوشه‌چشمی به این فوتبالیست ۲۵ساله داشته است. 

در این میان احتمال زیادی وجود دارد که مسعود اوزیل و متئو گوندوزی هم بار قراردادشان را با آرسنال تمدید کنند. 

کمپ اوزیل به این باشگاه گفته بدون یک پیشنهاد قابل قبول آن را ترک نمی‌کند. این فوتبالیست آلمانی قرارداد بزرگیدر دست دارد و آرتتا هم در حالی که دست آرسنال از نظر مالی تنگ است، در خطر از دست دادن چنین بازیکن گرانقیمتی است. گفته می‌شود این فوتبالیست اسپانیایی در حال ارزیابی این است که در فصلی که در پیش رو است چطور از او استفاده خواهد شد.  

در این میان آرسنال هنور خریدار مناسبی برای گوندوزی پیدا نکرده است. گوندوزی پس از درگیری با برایتون در فصل گذشته از چشم آرتتا افتاد و حال می‌خواهد بار دیگر ارزشش را ثابت کند.

© The Independent

بیشتر از ورزش