پوگبا و اریکسن در فهرست نقل‌ و انتقال‌ها

نقل و انتقال باشگاه‌های اروپایی هنوز ادامه دارد

Paul ELLIS / AFP

مهلت نقل و انتقالات باشگاه‌های انگلستان به سر آمده، ولی باشگاه‌های اروپایی هنوز فرصت دارند، بازیکنان جدید بخرند. معنایش این است که برخی بازیکنان بزرگ ممکن است تا پایان این ماه (دو هفته دیگر) تیم عوض کنند.

صحبت‌های زیادی در باره جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد، کریسیتن اریکسن از تاتنهام و مسعود اوزیل از آرسنال در طی ماه اوت هست، و تیم‌های بیرون از لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان در پی صید آنها هستند.

Paul ELLIS / AFP

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام هفته گذشته از این مسئله شکایت کرد. او گفت: «به نظرم لیگ برتر نباید این امتیاز را به باشگاه‌های  اروپایی بدهد. این نکته‌ای است که باید در موردش صحبت کنیم، و استدلال کنیم که باشگاه‌های اروپایی در قبال ما از امتیاز نابرابری برخوردارند، چون ۲۰ روز دیگر برای نقل و انتقال فرصت دارند. به نظرم این اشتباه بزرگی برای لیگ برتر است که چنین امتیازی بدهد. ما درها را به روی باشگاه‌های مختلف اروپا باز می‌گذاریم تا در تیم‌های خودمان سردرگمی  به وجود بیاورند.»

تیم‌های لیگ برتری که موفق به بستن قرارداد جدید نشده‌اند نیز ممکن است بازیکنانی را که در نظر داشتند، از دست بدهند، و آن بازیکنان به باشگاه‌های اروپایی بروند. پاری سن ژرمن خواهان فیلیپه کوتینیو و پائولو دیبالاست، و رئال مادرید هم در حال مذاکره با دانی ون دبیک، بازیکن میانی آژاکس آمستردام است.

موعد نقل و انتقال برای سری آی ایتالیا، ۲۳ اوت است، برای لالیگا، بوندس‌لیگا و لیگ ۱ فرانسه، این مهلت تا دوم سپتامبر است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/sport

© The Independent

بیشتر از ورزش