بایرن مونیخ: تیاگو برای انتقال به لیورپول «تصمیم خود را گرفته است»

بازیکن میانی اسپانیایی بعد از هفت سال بازی در آلمان می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند

یک سال دیگر به پایان قرارداد کنونی تیاگو باقی مانده است و قصد ندارد آن را تمدید کند-PATRIK STOLLARZ / AFP

این بازیکن میانی اسپانیایی بعد از هفت سال بازی در آلمان می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ یک بار دیگر خاطرنشان کرد آینده تیاگو آلکانتارا در جای دیگری غیر از آلیانس آره‌نا، ورزشگاه بایرن مونیخ، رقم می‌خورد.

این بازیکن میانی اسپانیایی بعد از هفت سال درخشش در آلمان دوست دارد چالش جدیدی را تجربه کند و لیورپول یکی از چند باشگاه علاقه‌مند به جذب کردن او است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

قهرمان لیگ برتر انگلستان با مدیر برنامه این بازیکن اسپانیایی صحبت کرده است و علاقه دارد با او قرارداد امضا کند. گویا تیاگو آلکانتارا هم به این انتقال تمایل دارد.

فلیک سرمربی بایرن مونیخ تأکید کرده است که به نظر وی بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی در برابر پی‌اس‌جی آخرین بازی این بازیکن برای بایرن مونیخ بود.

او در مصاحبه با اشپورت‌بیلد گفت: فکر می‌کنم خواهد رفت. تمرکز ما تماماً روی لیگ قهرمانان بود و در چند هفته گذشت بحث قرارداد با او در میان نبوده است.

«تا کنون مذاکره دیگری با او انجام نداده‌ایم و فکر می‌کنم تصمیم‌اش را گرفته است»

یک سال دیگر به پایان قرارداد کنونی تیاگو باقی مانده است و قصد ندارد آن را تمدید کند.

لیورپول به جذب کردن این بازیکن علاقه زیادی دارد اما هنوز رسماً از بایرن مونیخ درخواست نکرده است. گویا بایرن مونیخ بهای انتقال این بازیکن میانی را حدود ۳۰ میلیون پوند تعیین کرده است.

سرخ‌پوش‌های لیورپول در منطقه میانی تیم‌شان بازیکن زیاد دارند و برای جذب تیاگو ناچار خواهند بود عذر یک یا دو بازیکن را بخواهند.

می‌گویند بارسلونا و سرمربی جدیدش رونالد کومان که از تیم ملی هلند به این باشگاه آمده است به جذب جورجینیو واینالدوم علاقه دارد. واینالدوم هم مانند تیاگو یک سال به پایان قراردادش با لیورپول باقی مانده است.

© The Independent

بیشتر از ورزش