اوون هارگریوز: با وجود درخواست‌های لیورپول، بایرن مونیخ باید تیاگو را نگه دارد

ظاهرا لیورپول به پرداخت مبلغ درخواستی بایرن مونیخ برای تیاگو تردید دارد

تیاگو آلکانترا (چپ) هافبک تیم بایرن مونیخ مقابل نیمار در بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا-MATTHEW CHILDS / POOL / AFP

اون هارگریوز می‌گوید باشگاه سابقش، بایرن مونیخ باید تیاگو آلکانترا را نگه دارد چرا که این هافبک بازی تاثیرگذاری از خود در بازی نهایی لیگ قهرمانان و پیروزی ۱-۰ مقابل پاریس سنت ژرمن به نمایش گذاشت. 

لیورپول، برنده لیگ برتر انگلستان، و همچنین تیم آرسنال با مقامات فوتبال اسپانیایی تماس گرفته‌اند تا این بازیکن ۲۹ساله را برای تیم خود استخدام کنند. 

اما آقای هارگریوز معتقد است تیاگو برای قهرمانان جدید اروپا ارزشی بسیار بیشتر از ۲۳ میلیون پوندی خواهد داشت که در صورت فروش او احتمالا دریافت خواهند کرد. 

آقای هارگریوز به شبکه ورزشی بی‌تی گفت: «آن‌ها باید تیاگو را نگه دارند. او برای تیم خیلی مهم است و در برابر پاریس سن ژرمن فوق‌العاده بود. هواداران لیورپول که این بازی را تماشا می‌کردند با خود می‌گویند بله لطفا تیاگو را به ما دهید.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ظاهرا لیورپول به پرداخت مبلغ درخواستی بایرن مونیخ برای تیاگو تردید دارد، به ویژه که او با اتمام قراردادش در سال آینده می‌تواند این قهرمان بوندسلیگا را بدون هیچ گونه هزینه‌ای برای خاتمه زودهنگام قرارداد ترک کند. 

و آقای هارگریوز که خود از آکادمی بایرن مونیخ آمده است و اولین تیم را در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ نمایندگی می‌کرد، گفت این باشگاه آلمانی بیشتر نفع خواهد برد اگر یک سال دیگر از این هافبک استفاده کند و حتی قابلیت این را هم دارد که قراردادش را بعد از این یک سال تمدید کند. 

تیاگو نقشی محوری در موفقیت بایرن مونیخ در فصل جاری داشته است و به آن‌ها کمک کرد برنده سه جام در یک فصل شده، بدون شکست در سال ۲۰۲۰ بازی کرده و رکورد ۲۱ برد متوالی را کسب کنند که تا بازی نهایی لیگ قهرمانان ادامه یافت. 

آقای هارگریوز گفت: «آن‌ها برنده ۲۱ بازی متوالی بوده‌اند… مانوئل نویر و تیاگو در این بازی‌ها فوق‌العاده بودند.» 

© The Independent

بیشتر از ورزش