رایان مورفی فیلم کمدی موزیکال «پرام» را کارگردانی می‌‌کند

هنرمندان مشهوری چون مِریل استریپ، نیکول کیدمن و آریانا گرانده در این فیلم حضور دارند

AFP

رایان مورفی، تهیه‌ کننده و کارگردان نسخه اقتباسی نمایش کمدی موزیکال موفق و تحسین شده «پرام» خواهد بود. این پروژه متعلق به شرکت جهانی رسانه سیال،‌ «نتفلیکس» است که با بازیگران مشهوری در آن حضور دارند. به گفته روزنامه هنری «دِد‌لاین»، مریل استریپ، جیمز کوردون،‌ آریانا گرانده، همراه با «آکوافینا»، کیگان- مایکل کِی،‌ و آندرو رانِلز، در این فیلم حضور خواهند داشت.

نمایش «پرام» که از سال ۲۰۱۸ در منطقه تئاتری برادوی در شهر نیویورک روی صحنه بوده است، داستان تلاش چهار هنرپیشه تئاتر است که به بدبیاری شدیدی دچار شده‌اند و می‌کوشند تا همچنان مطرح بمانند. این هنرپیشه‌ها، در جست‌وجوی دلیل مناسبی برای اصلاح و بازسازی وجهه عمومی خود،‌ به یک شهر خیالی در ایالت ایندیانا سفر می‌کنند، جایی که یک دختر نوجوان همجنس‌گرا از بردن دوست دختر خود به مهمانی «پرام» (جشن آخر سال برای فارغ‌التحصیلان دبیرستانی) منع شده است.

رایان مورفی که در ساختن برنامه‌هایی مانند «جراحی پلاستیک»، «شعف»، و «داستان ترسناک آمریکایی» همکاری داشته، در نظر دارد این فیلم را در تقارن با فصل جوایز تلویزیونی سال ۲۰۲۰ روانه بازار کند. در ماه فوریه سال ۲۰۱۸،‌ مورفی قرارداد پنج ساله‌ای به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار با «نتفلیکس» منعقد کرد.

نمایش «پرام» در سال ۲۰۱۹ نامزد شش جایزه «تونی» شد؛ جایزه‌ای که به دستاورد‌های تئاتر زنده و برای درخشش در هنر نمایش اعطا می‌شود. این نامزدی‌ها در زمینه‌های بهترین موزیکال، بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، بهترین بازیگر نقش اصلی زن، برترین کارگردانی نمایش موزیکال، بهترین متن برای یک نمایش موزیکال،‌ و بهترین موسیقی اوریجینال بوده‌اند.

روزنامه ایندیپندنت  برای دریافت اطلاعات بیشتر با کمپانی «نتفلیکس» تماس گرفته، ولی هنوز موفق به برقراری ارتباط نشده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی