پنجره نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه‌های اروپا

بارسلونا در صدد انتقال مسی است

پس از باخت بارسلونا در برابر بایرن مونیخ، موقعیت لیونل مسی در تیم بارسلونا نامعلوم است-Rafael Marchante / POOL / AFP

روشن است که آینده لیونل مسی در بارسلونا نامعلوم است، اما تا چندی پیش به نظر می‌رسید که مسی (که برای ملاقات با او زودتر از تعطیلاتش بازگشت) عامل پیشبرد مذاکرات با رونالد کومان است. اما اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه کاتالان درصورت مناسب بودن شرایط،  خواهان فروش بازیکن شماره ۱۰ باشگاه هستند. 

در جای دیگر، به نظر می‌رسد که منچستر یونایتد هم برای خرید جیدون سانچو که می‌تواند گزینه دیگری بر داگلاس کاستا باشد، به زحمت افتاده است، زیرا ستاره باشگاه یوونتوس به مراتب ارزانتر است. یوونتوس همچنان به جلب پل پوگبا علاقه‌مند است که در جای خود، معامله دیگری است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چلسی همچنان برای امضای قراردادی به مبلغی بیشتر از ۸۰ میلیون پوند با کای هاورتز از بایرن لورکوزن  تلاش می‌کند، در حالی که آرسنال امیدوار است بتواند در رقابت با یونایتد، با گابریل ماگالاش از لیل قرارداد ببندد.

اگر این قرارداد نهایی شود، خواستار دیگر این فوتبالیست برزیلی، یعنی باشگاه ناپولی، به سراغ شکودران مصطفی مدافع  لیگ گانرز خواهد رفت. تیاگو سیلوا هم می‌تواند به عنوان یک هدف اصلی برای تقویت دفاع چلسی پس از لیگ نهایی قهرمانان اروپا باشد. این زمانی است که انتظار می‌رود این فوتبالیست برزیلی پاریس سن ژرمن را ترک کند و آماده انتقال به باشگاه دیگری باشد.

© The Independent

بیشتر از ورزش