پرستو افشا کرد که طرف ختنه نکرده است!

دو کلمه از مادر عروس در حکومت فامیل در فامیل

عکس فامیلی از آلبوم خانوادگی حکومت اسلامی بدون حضور عمّه‌جان

در گردهمایی دیشب هیئت دولت و مسئولان مملکتی، ابتدا پدر عروس مقام معظم رهبری در مورد تغییر بعضی واژه‌ها و برگرداندن آن‌ها به حالت اول، از جمله تبدیل محترمانه کلمات بالگرد و چرخ‌بال دوباره به هلیکوپتر و تبدیل نادمانه «انگشت فشار» به کلیک، آسانسور به «بالابر و پائینکش»، تبدیل شرمندانه «اَلو-دان» به تلفن، و «بشین روش» به صندلی، بیاناتی اظهار داشت و تقاضای بودجه کافی کرد که با مخالفت شدید شوهرخاله رئیس‌جمهوری روبرو شد.

در این موقع یکی از آیت‌الله‌های مورداحترام اظهار داشت دخترخواهر من که قرار بوده رئیس پروژه غنی‌سازی اورانیوم باشد، به خاطر قهر کردن خواهرم با عروسش، متأسفانه به هم خورد.

ایشان ضمن یادآوری اهمیت غنی کردن اورانیوم در ماه محرم‌الحرام، اظهار داشت خیلی سعی کردیم آن‌ها را با هم آشتی بدهیم. اگر ما پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بتوانیم حدود دو کیلو، یک کیلو و نیم اورانیوم غنی کنیم، برجام را برده‌ایم به زباله‌دانی تاریخ.

وی افزود متأسفانه به خاطر یک بگومگوی کوچک بین دو خواهر قرار است این پست را به آدمی بدهند که هیچ‌گونه نسبت سببی و نسبی با هیچ‌کس ندارد.  

در این موقع خواهرزاده حجت‌الاسلامی که پدرزن یک از وزرای کابینه است، مطالبی راجع به صلاحیت پسرعمه‌اش برای تصدی راه‌آهن سرتاسری بیان داشت و افزود اگر پسرعمه من در زمان رضاشاه زنده می‌بود به او می‌گفت که کلفتی ریل‌ها را نازک‌تر بگیرد که در آهن مملکت صرفه‌جوئی شود.

این خواهرزاده افزود:

متأسفانه واگن‌های قطارهای مسافربری را روبه‌قبله نساخته‌اند و مسافران موقع نمازخواندن تکلیف خود را نمی‌دانند. خود من چهار دور، دور خودم چرخیدم تا بلکه نمازم قبول افتد که متأسفانه تکان‌های شدید قطار باعث شد وضویم باطل شود.

یک سردار برجسته سپاه که مادرزنش صیغه یکی از مراجع است درباره حمله قریب‌الوقوع به یک ناوچه آمریکائی اطلاعاتی در اختیار حاضران نگذاشت و گفت این عملیات باید خیلی سرّی انجام شود. وی افزود دخترخاله زیبای او که قرار شده نقش پرستو برای یکی از مخالفان داخلی رژیم بازی کند، به اطلاعات سپاه خبر داده که طرف ختنه نشده است. بنابراین مسلمانی‌اش هم زیر سؤال است.

وی افزود قرار است در رابطه با یکی از مراجعی که گه گاه برای رهبر خامنه‌ای مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کند و انحراف جنسی نیز دارد، یک پرستوی مذکّر برایش بفرستند.

در این هنگام پسر جاری وزیر منابع طبیعی باجناغ وزیر علوم را زیر سؤال برد. وزیر علوم در پاسخ او باجناغش را از زیر سؤال درآورد و اعلام کرد که او فرار نکرده بلکه برای یک سفر تفریحی به کانادا رفته، دیگر هم برنمی‌گردد.

وی گفت اگر ما موفق شویم که عده بیشتری باجناغ و شوهرخواهر و عمه زاده به کانادا بفرستیم، انقلاب اسلامی را یواش‌یواش صادر کرده‌ایم.

برادرزاده رئیس قوه قضائیه اظهار داشت پرونده‌های مهمی زیر دست اوست که اگر دقیقاً رسیدگی شود، ۲۶ نفر دیگر باید از طبقه هشتم هتل پائین انداخته شوند. وی افزود ما باید از این نظر به خودکفائی برسیم و در کشور خودمان هتل‌هایی بسازیم که قابلیت کاربردی حداکثری داشته باشد.

در این موقع پسرعموی قاضی انداخته شده اظهار داشت از وقتی پسرعمویم انداخته شده، مرا از کار بیکار کرده‌اند. چرا باید داشتن نسبت فامیلی بعد از انداخته شدن یک نفر، از بین برود؟

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رئیس جلسه خاطرنشان ساخت که بعضی نسبت‌های فامیلی نه‌تنها از بین نمی‌رود بلکه تشدید هم می‌شود. وی گفت از وقتی مسیح علی نژاد به صدای آمریکا رفته، نسبت برادری‌اش با برادرش، برای ما از همیشه بیشتر مطرح است.

در تائید این سخن، پسرخاله رئیس‌جمهور اظهار داشت نظر به اینکه برادر گرامی حضرت رئیس‌جمهور به سوءاستفاده متهم شده، خوب است برای روشن شدن اذهان عمومی یک پست خوبی در کابینه به او بدهیم که رفع سوءتفاهم شود.  

در رابطه با ازدیاد موالید و افزایش زاد و ولد، شوهرننه وزیر ارتباطات اظهار داشت ما باید ارتباطات زن و شوهرها را طوری افزایش دهیم که مقام معظم رهبری راضی باشند.

وی افزود متأسفانه فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبری در مورد سوراخ کردن کاندوم‌های دولتی باعث شده که اعتماد جوانان به نظام سلب شود.

در این رابطه شوهرخواهر این مقام به هیئت دولت پیشنهاد کرد مردان جوان را تشویق کنند که زن حامله بگیرند.

در رابطه با مسائل اقتصادی، خواهر یکی از حجج‌الاسلام که در جلسه بود اظهار داشت من به‌عنوان یکی از ارکان حکومت اسلامی اجازه نمی‌دهم حتی یک ماده از قراردادی که ما با چین داریم، کم شود. وی افزود دیروز خودم در این باره با پوتین صحبت کردم و به او اطمینان دادم.

وقتی به ایشان توضیح دادند که پوتین ربطی به چین ندارد، جواب داد داداش در این‌جور موارد همیشه با روسیه مذاکره می‌کنند.

در خاتمه دو کلمه هم از مادر عروس بشنوید که به‌شدت مخالفت خود را با شعار «ننگ ما، ننگ ما، رهبر الدنگ ما»، اعلام کرده و اظهار داشت اگر چنین چیزی حقیقت داشت ما هیچ‌وقت وصلت نمی‌کردیم.

به گزارش خبرنگار ما، قطعنامه این جلسه مبنی بر نگرش جدیدی بر قوانین استخدامی در جمهوری اسلامی و رفع تبعیض و پارتی‌بازی و قوم و خویش‌گرایی و فامیل بازی به امضای حاضران رسید و قرار شد با موافقت نوه امام، تصویب نهائی آن به آقا مجتبی، فرزند برومند مقام معظم رهبری، واگذار شود.

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه