همرسانی لینک مخرب و مضر می‌تواند به اخراج از توییتر منجر شود

قبلا، کاربران می‌توانستند به جای توییت مستقیم یک محتوای غیرقانونی، با پست آدرس آن، قوانین توییتر را دور بزنند

این شبکه اجتماعی وقتی که روی لینکی کلیک می‌شود، علامت هشدار به نمایش می‌گذارد - Twitter

توییتر لینک‌هایی را که کاربران به اشتراک می‌گذارند امتحان می‌کند، و اگر لینکی حاوی تبلیغ محتوای نامناسب باشد این اقدام ممکن است منجر به تعلیق دائمی کاربران شود.

این شبکه اجتماعی وقتی که روی لینکی کلیک می‌شود، علامت هشدار به نمایش می‌گذارد و یا ممکن است که دسترسی به آن آدرس را یکسره مسدود کند. 

قبلا، کاربران می‌توانستند به جای توییت مستقیم یک محتوای غیرقانونی، با پست آدرس آن، قوانین توییتر را دور بزنند. 

آدرس‌هایی که کاربران را به یک بدافزار هدایت کند یا آدرسی که در تلاش برای برای سرقت اطلاعات خصوصی باشد و همچنین وبسایت‌های هرزنامه [اسپم] محدود می‌شوند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شرکت توییتر همچنین انتشار محتوایی که قوانینش را نقض کند، محدود خواهد کرد. تروریسم و پورنوگرافی کودکان و یا آدرس‌هایی که به محتوای غیرقانونی می‌رسد، از این جمله است. 

این شامل قوانین مربوط به رفتارهای ناشی از نفرت نیز می‌شود، که محتوایی را محدود می‌کند. بر اساس این مقررات، محتوایی که مبلغ خشونت علیه نژاد خاص، تمایلات جنسی، جنسیت یا مذهب باشد، محدود می‌شود. 

موضع توییتر به عنوان مرجع راستی‌آزمایی واقعیت، و «پاسدار حقیقت» بودن، اخیرا مناقشه‌برانگیز شده است. توییتر می‌گوید که با اشخاص ثالث که تخصص‌شان مقابله با هرزنامه‌ است، شرکای مورد اطمینان و با نگاهی به توییت‌های گزارش شده کار خواهد کرد. 

یک‌دستی و هماهنگی که توییتر در اجرای این قانون از خود نشان خواهد داد، ممکن است از یک کاربر به کاربر دیگر فرق کند، و آن طور که توییتر می‌گوید «رفتار با آدرس‌هایی که یک روزنامه‌نگار در توییتر پست می‌کند، در مقایسه با آدرس‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط یک کاربر دیگر، متفاوت خواهد بود.» 

«ارزش خبری داشتن» محتوا در توییتر، نیز مناقشه‌برانگیز شده است، به‌ویژه با توجه به حضور دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی. 

یک حساب کاربری که پیام‌های رئیس ‌جمهور را کپی می‌کرد، ظرف سه روز، به دلیل «باشکوه جلوه دادن خشونت» تعلیق شد. 

توییتر می‌گوید، ناقضان سیاست توییتر ممکن است مورد اعمال طیفی از قوانین قرار گیرند. از تعلیق استاندارد گرفته تا ممنوعیت‌های جدی‌تر، همان طوری که حساب کاربری دونالد ترامپ جونیور، به دلیل پست توییتی که می‌گفت ویروس کرونا درمان دارد، تعلیق شد. 

توییتر می‌گوید: «در برخی موارد، به اشتراک‌گذاری یک آدرس همچنین به دلیل سیاست عدم مدارا، منجر به تعلیق حساب می‌شود (مثلا اگر آدرس منتهی به یک محتوای مربوط به سوءاستفاده جنسی از کودکان شود).» 

کاربرانی که به دلایل این‌چنینی ممنوع شوند، از توییتر حذف شده و از ایجاد حساب کاربری جدید منع می‌شوند. 

این سیاست جدید از تاریخ سی ماه ژوئیه، ۹ مرداد، به اجرا درمی‌آید. 

© The Independent

بیشتر از تکنولوژی