برد پیت نامزد جایزه «امی» برای ایفای نقشی دو دقیقه‌ای

این بازیگر برای حضور در برنامه «ستردی نایت لایو» نامزد این جایزه شد

برد پیت قبلا در سال ۲۰۰۲ هم به خاطر ایفای نقشی ‌کوتاه در سریال «فرندز» نامزد جایزه «امی» شده‌بود- Chelsea Guglielmino / Getty Images via AF

برد پیت، بازیگر سرشناس هالیوود، برای حضوری دو دقیقه‌ای در برنامه «ستردی نایت لایو» نامزد جایزه امی شد.
پیت که جایزه اسکار در کارنامه خود دارد، در یکی از بخش‌های این برنامه کمدی که روز ۲۵ آوریل پخش شد، نقش دکتر آنتونی فاوچی، مدیر موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و یکی از کارشناسان مورد اعتماد این کشور را در زمینه ویروس کرونا بازی کرد.

پیت برای این بازی، روز ۲۸ ژوئیه نامزدی جایزه امی را برای بازیگر مهمان درخشان در یک مجموعه کمدی، دریافت کرد. آدام درایور و ادی مورفی نیز نامزد این جایزه شده‌اند.
هر دو بازیگر به خاطر میزبانی کل برنامه هفتگی «ستردی نایت لایو» نامزد امی شده‌اند.

در حضور غافلگیرکننده پیت در این برنامه، که پیش از پخش آن اعلام شد، این بازیگر کلاه‌گیسی به سرگذاشته بود تا نقش فاوچی را در هنگام اعلام یک بیانیه تلویزیونی ایفا کند. در این بخش از برنامه، فاوچی می‌کوشید ادعاهای دونالد ترامپ را درباره شیوع کووید-۱۹ رد کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


خود این بخش سه دقیقه طول داشت، ولی زمان حضور پیت روی صحنه دو دقیقه و چهار ثانیه بود، و یک سوم باقی این بخش، حاوی تصاویری از ترامپ بود که در نشست‌های خبری مختلف به پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

پیت قبلا در سال ۲۰۰۲ هم نامزد جایزه امی را برای بازیگر مهمان درخشان در یک مجموعه کمدی، به خاطر بازی‌اش در سریال «فرندز» شده‌بود. حضور به‌یادماندنی او در نقش دانش‌آموزی دبیرستانی و دشمن آشتی‌ناپذیر هم‌مدرسه‌ای‌‌اش ریچل گرین بود که نقش او را جنیفر انیستون، همسر آن زمان پیت بازی می‌کرد.

روز سه‌شنبه انیستون هم برای اولین بار نامزد بهترین بازیگر زن در یک سریال درام، به خاطر نقش او در سریال «برنامه صبحگاهی» ساخت تلویزیون اپل تی‌وی پلاس شد.
برای دیدن فهرست نامزدهای امی امسال، این‌جا کلیک کنید.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر