دو برادر از ساختمانی در حال سوختن روی دست مردم پریدند

این دو پسر پس از این نجات معجزه‌آسا به بیمارستان منتقل شدند

دو برادر نوجوان به کمک مردمی که در خیابان ایستاده بودند، بدون هیچ آسیبی از پنجره یک آپارتمان در حال سوختن واقع در ارتفاع ۳۳ فوتی (ده متری) پایین پریدند.

این اتفاق در شهر گرونوبل واقع در جنوب شرق فرانسه برای این دو برادر ده و سه ساله رخ داد.

ویدیوهایی که از این نجات جالب به‌دست آمده ساختمانی را نشان می‌دهد که از آن شعله‌های آتش و دود بلند می‌شود. پسر ده ساله، برادر کوچکش را پایین می‌اندازد تا مردم او را بگیرند و سپس خودش دست‌کم از ارتفاع سه طبقه روی دست مردم می‌پرد.

این دو پسر همراه با ۱۷ نفر دیگر از ساکنان ساختمان، و چهار نفری که پایین ساختمان بچه‌ها را گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند.

اتومانی ولید، دانشجوی ۲۵ ساله که مچ دستش هنگام گرفتن بچه‌ها شکسته، می‌گوید که بعد از شنیدن صدای جیغ، به همراه چهار نفر دیگر به کمک حادثه‌دیدگان شتافته‌است.

او ادامه می‌دهد: «ما نمی‌دانستیم چکار کنیم. می‌خواستیم در را بشکنیم اما نتوانستیم. بعد از بچه‌ها خواستیم که پایین بپرند. اول ترسناک بود اما وقتی پریدند، ترس از بین رفت و تنها چیزی که مهم بود، گرفتن بچه‌ها بود.»

اریک پیوله، شهردار شهر گرونوبل این اقدام را به شهروندان تبریک گفت و اظهارداشت که «سنت هم‌بستگی و کمک متقابل» در این شهر به خوبی احساس می‌شود.

آقای ولید امیدوار است که نجات این بچه‌ها، دیدگاه‌هایی که درباره محله مهاجرنشین Villeneuve وجود دارد را تغییر دهد: «به ما گفته می‌شود که حساسیت این محله بالاست اما دیروز ما نشان دادیم که برای کمک به یکدیگر و حفظ یکدیگر آماده‌ایم.»

این اقدام یادآور اتفاقی است که در سال ۲۰۱۸ افتاد که در جریان آن، مرد مهاجر مالایی که یک کودک آویزان شده را از بالکن نجات داد و شهروندی فرانسه را دریافت کرد.

ویدیوهای این صحنه نجات نشان می‌داد که ممودو گاساما ۲۲ ساله در چند ثانیه از چهار طبقه ساختمان بالا رفت تا کودک را نجات دهد و هنگامی که اورژانس پاریس رسید، او کودک را نجات داده بود.

گزارش‌های بیشتر از پرس اسوسیشن 

© The Independent

بیشتر از جهان