عرضه محصولات آرایشی مردانه در بزرگترین داروخانه زنجیره‌ای آمریکا

«مردها مشتریان اصلی قسمت مربوط به محصولات زیبایی سی‌وی‌اس شده‌اند»

این اقدام در پی افزایش تقاضا برای محصولات آرایشی میان مردها در دوران قرنطینه، صورت می‌گیرد- JOSH EDELSON / AFP

بزرگ‌ترین داروخانه زنجیره‌ای ایالات متحده آمریکا، سی‌وی‌اس، قرار است محصولات آرایشی مخصوص مردها را در دو هزار فروشگاه خود ارائه کند.

پیش‌تر در هفته جاری شبکه خبری بلومبرگ از همکاری تازه‌ای میان سی‌وی‌اس و شرکت محصولات آرایشی و مراقبت پوست استریکس خبر داد و گفت که سی‌وی‌اس قرار است کرم‌های آرایشی موسوم به کانسیلر و ژل شست‌وشوی صورت مردان را ارائه کند.

به گفته سی‌وی‌اس، این اقدام در پی افزایش تقاضا برای محصولات آرایشی میان مردها در دوران قرنطینه، صورت می‌گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سی‌وی‌اس در بیانیه‌ای گفت:‌ «آرایش و زیبایی مردها در دوران قرنطینه و خانه‌ماندن امسال رشدی باورنکردنی داشته است. مردها مشتریان اصلی قسمت مربوط به محصولات زیبایی سی‌وی‌اس شده‌اند.»

این عرضه جدید محصولات، تاکنون یکی از عمده‌ترين توجه‌ها از سوی فروشگاه‌های جریان اصلی در عرصه آرایش مردها به شمار می‌رود. هرچند، مشتریان نباید در انتظار محصولاتی چون رژلب و رژگونه باشند و همان‌طور که دیوید کاهان، شریک بنیان‌گذار استریکس به بلومبرگ گفته، کار این شرکت «آرایش کامل صورت یا رنگ نیست».

او گفت:‌ «ما داریم درباره بهتر به نظر رسیدن و پوشاندن التهاب پوست، پوشاندن کبودی زیر چشم و جوش صحبت می‌کنیم. استریکس در وب‌سایت خود توضیح داده که محصولاتش مخصوص پوست مردها است که چرب‌تر، ناصاف‌تر، و ضخیم‌تر از پوست بیش‌تر زنان است و گفته که این محصولات طوری طراحی شده‌اند که بسیار ظریف و نامحسوس باشند.»

وی افزود: «با این حال این شرکت ضمن تاکید بر نامحسوس بودن محصولاتش در بازار، تصريح کرد که: «میزان استفاده از محصولات بستگی به ترجیح شخصی افراد دارد و در حال حاضر هیچ منعی به عنوان درست و غلط وجود ندارد.»

یکی از محصولات به نام «کیت بهترین پوست» و به قیمت ۴۰ دلار است. این محصول شامل کانسیلر و مرطوب‌کننده حاوی رنگ‌دانه، با عنوان «همه چیز برای آن که خوش‌قیافه‌ترین باشید» تبلیغ می‌شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A satisfying twist to ring in the New Year.

A post shared by Stryx (@stryx_official) on

طبق داده‌های اطلاعاتی مربوط به تحلیل بازار از شرکت ماز، جست‌وجوی اینترنتی برای «آرایش مردانه» در ماه آوریل در مقایسه با زمان مشابه سال قبل، افزایش ۸۰ درصدی داشته و با توجه به افزایش جست‌وجو برای «پوشش قرمزی پوست»، «مخفی کردن جوش» و «رفع کبودی زیر چشم»، حرکت بازار به سوی لوازم آرایش مردانه تعجبی ندارد.

به گفته استریکس، این شرکت هم‌چنین گفت که ترافیک بازدید از سایتش در دوران همه‌گیری ویروس کرونا افزایش یافته و ترافیک وب‌سایت در ماه مه، ۳۰ درصد اضافه شده و فروش در این ماه، در مقایسه با ماه آوریل، ۱۷ درصد افزایش داشته است. این افزایش، به گفته کاهان، نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها مایل نیستند خود را از داشتن ظاهر حرفه‌ای محروم کنند و این نکته حتی در اولویتشان است.‌

با آن که آرایش زن و مرد نمی‌شناسد، اما استریکس اولین شرکتی نیست که محصولاتش را مخصوص مردان تولید می‌کند. سال گذشته، شانل نیز یک مجموعه آرایشی مردانه را با هدف قرار دادن مشتریان مرد، راه‌اندازی کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی