ان هتوی: سر صحنه‌ فیلمبرداری کریستوفر نولان، «صندلی» ممنوع است

دلیل نولان این است که اگر صندلی باشد همه می‌نشینند و کار انجام نمی‌دهند

نولان یکی از چند کارگردانی است که سر صحنه فیلم‌برداری استفاده از گوشی همراه را ممنوع می‌کنند Kevin Winter/Getty Images for Critics Choice Association/AFP

ان هتوی می‌گوید، کریستوفر نولان، کارگردان مشهور، اجازه نمی‌دهد سر صحنه فیلم‌برداری‌هایش صندلی بگذارند.

کریستوفر نولان-Alberto PIZZOLI / AFP

این ستاره فیلم «ریچل ازدواج می‌کند» (Rachel’s Getting Married) در گفت‌وگو با هیو جکمن در برنامه «بازیگران برابر بازیگران» (Actors on Actors) ورایتی گفت: «دلیل نولان این است که اگر صندلی داشته باشید همه می‌نشینند و اگر بنشینند یعنی کار انجام نمی‌دهند.»

خانم هتوی با این کارگردان قبلا در فیلم‌های «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) و «میان‌ستاره‌ای» (Interstellar) کار کرده است.

او افزود: «نولان این فیلم‌های بی‌نظیر و عظیم را بلندپروازانه و سرشار از احساسات و با مهارت‌های تکنیکی طوری می‌سازد که همیشه قبل از موعد مقرر و با هزینه‌ای کم‌تر انجام می‌شوند. به نظرم این ایده عدم استفاده از صندلی او واقعا کار می‌کند.»

آقای جکمن نیز اشاره کرد آقای نولان یکی از چند کارگردانی است که سر صحنه فیلم‌برداری استفاده از گوشی همراه را ممنوع می‌کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فیلم جدید آقای نولان با نام «انگاشته» (Tenet) که فیلمی در ژانر علمی تخیلی با نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی و رابرت پتینسون است از ۱۲ ماه آگوست راهی پرده سینماها خواهد شد.

علی‌رغم قوانین سخت‌گیرانه این کارگردان برای حفظ بازدهی کارمندان و بازیگران خود، خانم هتوی اشاره کرد آقای نولان یکی از کارگردان‌های محبوب او برای همکاری است.

او گفت: «من واقعا شیفته کارگردان‌ها می‌شوم و همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین کارگردان برای همکاری هستم و بعد فقط کارهای آن‌ها را تماشا می‌کنم. به طور کلی رویکرد کریس به فیلم‌سازی از روی‌کردهای محبوب من است. او آن را به حداقل‌ترین شکل ممکن رسانده است ولی هنوز این‌قدر بی‌نظیر، عظیم و پر آب و تاب هستند.»

© The Independent

بیشتر از فیلم