کانیه وست به کیم کاردشیان برای «میلیاردر شدنش» تبریک گفت

در ماه آوریل، کانیه وست هم توسط مجله فوربس به عنوان یک میلیاردر اعلام شد

کیم کارداشیان در کنار همسرش، کانیه وست - TIMOTHY A. CLARY / AFP

كانیه وست به کیم کارداشیان وست، برای میلیاردر شدنش تبریک گفت. این پیام پس از آن‌كه مشخص شد کیم کارداشیان وست سهمی از نشان تجاری محصولات زیبایی خود به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار (۱۶۲ میلیون پوند)  فروخته است، منتشر شد.

این ستاره برنامه تلویزیونی «زندگی واقعی» که حالا به یک فرد بسیار مهم در عرصه زیبایی تبدیل شده، ۲۰ درصد از سهم محصولات زیبایی «کی کی دبلیو» را به شرکت «کوتی» فروخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این معامله با کوتی ارزش مالی کی کی دبیلیو را تنها سه سال پس از آغاز کار به یک میلیارد دلار افزایش داد.

در واقع این دومین قراردادی است که کوتی با خانواده کاردشیان وست بسته است، چرا که این شرکت بیش از نیمی از خط  تولید لوازم آرایشی کایلی جنر را به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار (۴۸۸ میلیون پوند) در سال گذشته خریداری کرده بود.

روز دوشنبه، وست در توییتی نوشت که به همسرش در این شش سال زندگی مشترک، بسیار افتخار می‌کند.

این خواننده و آهنگ‌ساز به همراه عکسی از طبیعت بی‌جان که ترکیبی از گل‌ها و سبزیجات بود نوشت: «من به همسر زیبایم کیم کاردشیان وست برای این‌که به طور رسمی یک میلیاردر شده است، افتخار می‌کنم».

تو از سخت‌ترین طوفان‌ها گذشتی و حالا خداوند بر تو و خانواده ما می‌درخشد. پس خوش به سعادت این زندگی. من این عکس از زندگی را برای تو گرفتم. ما عاشق تو هستیم.»

این توییت وست ۷۹ هزار بار مورد پسند واقع شده و ۱۱ هزار بار ریتوییت شد.

در ماه آوریل، خود وست هم توسط مجله فوربس به عنوان یک میلیاردر اعلام شد.

این مجله ارزش خالص سهام وی در خط تولید کفش ورزشی ییزی را ۱.۳ میلیارد دلار (۱.۶۰ میلیون پوند) اعلام کرد که به گزارش فوربس یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خرده‌فروشی قرن است.

جنر هم توسط مجله فوربس به عنوان یک میلیاردر معرفی شده بود، اما این جوان ۲۲ ساله بعدا از این لیست خارج شد چرا که مجله فوربس او را متهم کرد که ارزش واقعی کسب و کارش را به شکلی غیرواقعی بالا نشان داده است.

این مجله در گزارشی اظهار داشت: «کسب و کار کایلی بسیار کوچک‌تر بود و نسبت به آن‌چه که این خانواده در طی سال‌ها هدایت صنعت لوازم آرایش به عهده داشته، سودآوری کم‌تری داشته و رسانه‌های خبری نظیر فوربس به این موضوع باور دارند.»

جنر این ادعا را رد کرده و در رشته توییتی نوشت: «با عجب خبری بیدار شدم. من فکر می کردم که این سایت معتبر است، اما حالا تمام چیزی که می‌بینم تعدادی توضیح بی‌اساس و فرضیات اثبات نشده است! من هرگز دنبال اسم و عنوانی نبوده‌ام و تاکنون تلاش نکرده‌ام که مسیر زندگی‌ام را به آن سمت و سو ببرم. تمام.»

© The Independent

بیشتر از زندگی