وودی آلن اتهام دیلن فارو را یک نمایش بزرگ خبری خواند

دیلن فارو می‌گوید وودی آلن او را در ۷ سالگی مورد سوء‌استفاده جنسی قرار داده است

وودی آلن، کارگردان آمریکایی. KEVIN WINTER/AFP

وودی آلن مدعی شده است، که اتهام دیلن فارو به وی مبنی بر اینکه آلن درهفت سالگی از او سوء استفاده جنسی کرده است، «دروغ و نمایش بزرگ خبری بیش نیست». 

پس از شکل گیری جنبش «من هم» توجهات تازه ای به اتهاماتی که در آن گفته می شود این فیلمساز دخترخوانده خود، فارو را مورد تجاوز جنسی قرار داده است، به وجود آمد.

وودی آلن همواره با قاطعیت این اتهام را رد کرده است.

این کارگردان ۸۴ ساله به نشریه «دمیل آن ساندی» گفت: «من حس نمیکنم که از پرسش شدن مبرا هستم، دلیلش هم این است که من به این مساله اهمیت می‌دهم، اما دوست ندارم سنگدل باشم، و البته که نیستم.»

«البته به این مساله آگاهم که موضوع شایعه و رسوایی هستم، اما اجازه نمی‌دهم این مساله مرا برنجاند، این موضوع یک دروغ و نمایش بزرگ خبری بود.»

وی همچنین اظهار داشت از اینکه افراد خاصی از هالیوود دیگر نخواهند با او همکاری کنند، ناراحت نخواهد شد.

او گفت: «من به مهمانی‌ها نمی روم. جدول فروش یا جوایز برایم اهمیتی ندارند. برنده شدن در اسکار عملا معنای کمی برای من دارد. شما برای جایزه بردن فیلم نمی‌سازید، موتزارت هیچکدام از سمفونی‌هایش را برای برنده‌شدن، ننوشت.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آخرین فیلم وودی آلن به نام «یک روز بارانی در نیویورک» توسط آمازون کنار گذاشته شد و او را واداشت تا علیه این شرکت بزرگ آنلاین برای پایان دادن به قراردادش قبل از انتشار فیلم شکایت کند. این نبرد قانونی در سال ۲۰۱۹ پایان یافت.

انتشارات هچت هم، کتاب خاطرات او به نام «شایسته هیچ» را رها کرد و آلن را واداشت تا از این ناشر شکایت کند که با کتابش مثل «سم هسته‌ای» برخورد کرده است.

فاروو، پیشتر گفت که حس می‌کند زمان اتهامات علیه وودی آلن، نادیده گرفته شده است.

او در برنامه «این صبح» در نمایش  سی بی اس گفت: «تمام آنچه که می‌توانم انجام دهم این است که حقیقت را بگویم و امیدوار باشم کسی به جای فقط  گوش دادن، باورم کند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی