«میزهای لاستیکی» راه‌حل میخانه‌ای در مریلند برای فعالیت در دوران کرونا

میزهای لاستیکی روی چرخ حرکت می‌کنند و یک متر از سطح زمین ارتفاع دارند

-عکس از صفحه Fish Tales Grill and Bar در فیس بوک
برای کار متن مطلب 

میخانه‌ای در ایالت مریلند «میزهای فاصله‌گیری در اجتماع» جدیدی ارائه کرده است تا مطمئن شود مشتریانش هنگام می‌‌خواری در فاصله‌ای مناسب و ایمن از یکدیگر قرار گیرند.

میخانه فیش تیلز (Fish Tales) در اوشن سیتی (Ocean City) در ایالت مریلند، از طرح میزهای لاستیکی محرک روی چرخ روز شنبه در فیسبوک رونمایی کرد و  ابتکاراتی دیگر را نیز در دست آزمایش دارد.

این میزها برای رعایت فاصله‌گیری در اجتماع میان مشتریان طراحی شده‌اند تا جلو شیوع بیشتر ویروس کرونا را بگیرد.

به گزارش شبکه فاکس بیزینس، این میزها توسط شرکت تولید و طراحی «رولوشن ایونت»  ساخته شده‌اند.

ارین سرمک، مالک شرکت رولوشن ایونت که در شهر بالتیمور مستقر است، به این شبکه گفت: «با خود فکر کردیم چگونه می‌توانیم میزی طراحی کنیم که در عین حالی که افراد را ایمن نگاه می‌دارد، لبخندی هم هنگام نوشیدن مشروب بر لب آنها بنشاند و میزی که می‌بینید، محصول آن تفکر است.»

به گزارش فاکس، میزهای لاستیکی روی چرخ حرکت می‌کنند و یک متر از سطح زمین ارتفاع دارند، روی آنها با پلاستیک پی‌وی‌سی پوشیده شده و بدنه‌ای ساخته از آلومینیوم دارند.

خانم سرمک گفت: «همه به دنبال راهی هستند تا کمی تفریح و سرگرمی برای اجتماعات خود فراهم آورند.»

خانمی با انتشار ویدیویی در فیسبوک، گفت که میزهای مذکور برای استفاده مشتریان در فیش تیلز «هر وقت که اجازه بازگشت به کار بیابد» قابل دسترس خواهد بود.

این ایالت هنوز در وضعیت «در خانه بمانید» به سر می‌برد و بنابر راهنماهای بهداشتی، دریافت بدون تماس مواد غذایی «به شدت توصیه» می‌شود.

گزارش شده است که ساخت این میزهای بدون مارک چیزی حدود ۴۰۰ دلار خرج داشته است و اجاره آنها هم روزی ۲۰۰ دلار هزینه برمی‌دارد. به گزارش فاکس بیزینس، این میزها با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر می‌توانند برای اماکن و تجارات خاص به طور انحصاری طراحی شوند. 

خانم سرمک به این شبکه گفت: «نیاز، مادر ابداع و خلاقیت است.»

© The Independent

بیشتر از جهان