انتقاد از کلوئه کارداشیان به خاطر تزئین حیاط خواهرش با دستمال توالت

«ما در میان موج همه‌گیری هستیم و کلوئه خانه کورتنی را با دستمال توالت می‌پوشاند»

کورتنی کارداشیان ویدیویی از ورودی و درختان باغ خانه‌اش که با کاغذ توالت پوشیده شده بود، به اشتراک گذاشت- ANGELA WEISS / AFP

کلوئه کارداشیان به خاطر آن که باغ خانه خواهرش را با کاغذ توالت پوشانده است، متهم به «بی تدبیری» شده است. کاغذ توالت به خاطر همه‌گیری کرونا در کمبود است.

روز شنبه کورتنی کارداشیان ویدیویی از ورودی و درختان باغ خانه‌اش که با کاغذ توالت پوشیده شده بود، به اشتراک گذاشت و نوشت: «ممنونم @کلوئه کارداشیان.»

صدای کورتنی شنیده می‌شود که حین قدم زدن در باغ خانه‌اش که با کاغذ توالت پوشیده شده است، می‌گوید: «ماه‌ها بود اینقدر هیجان زده نشده بودم. این منظره‌ای است که با آن رو‌به‌رو شده‌ام. این کاری است که میسون و کوُ کوُ وقتی شب را اینجا می‌گذرانند، می‌کنند.»

«این در واقع بسیار هوشمندانه است.»

کورتنی که مادر سه کودک است، سپس تلویحا می‌گوید تلافی این کار خواهرش را درخواهد آورد. او به دخترش پنه لوپی می‌گوید: «حدس بزن ما دفعه دیگر چکار خواهیم کرد، پی.»

یک کاربر در توییتی نوشت: «ما در میان موج همه‌گیری هستیم و کلوئه خانه کورتنی را با دستمال توالت می‌پوشاند، در حالی که مردم به معنی وافعی کلمه برای پیدا کردن دستمال توالت در فروشگاه‌ها به این در و آن در می‌زنند. نشانه از ما بهتران.»

اما این حقه «شرم‌آور»، انعکاسی منفی در شبکه‌های اجتماعی داشته است و مردم کلوئه و خواهرش را به خاطر هدر دادن دستمال توالت که بسیاری درسراسر جهان به دلیل همه‌گیری کرونا با کمبود آن روبه‌رویند، به باد انتقاد گرفته‌اند.

کاربر دیگری نوشت: «کلوئه کارداشیان بدین گونه شب گذشته کاغذ توالت را به هدر داد (آن هم) جایی که همه نمی‌توانند آن را بخرند. فکر می‌کنم نمی‌دانند در دنیا چه می‌گذرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک کاربر هم اظهار کرد: «کلوئه کارداشیان با افتخار قصر کورتنی کارداشیان را به عنوان یک شوخی با دستمال توالت می‌پوشاند، در حالی که مردم دنیا با کمبود آن رو‌به‌رو هستند. ممکن است خواهش کنم این فامیل مزاحم دور شوند؟»

این نخستین باری نیست که خانواده کارداشیان- جنر در مقابل همه‌گیری کرونا با «بی‌تفاوتی» رفتار کرده‌اند.

در ماه آوریل، کندال جنر، به دنبال افشای این که در یک ویدیوی زنده اینستاگرامی با جاستین بیبر چقدر احساس خوشبختی کرده، مورد انتقاد قرار گرفت.

در آن ویدیو، این سوپر مدل گفت که او و بیبر در حالی که بسیاری از مردم در چنگال اپیدمی کرونا «درشرایط نامطلوبی بسر می برند» بسیار «خوشبختند.»

جنر بعدا اضافه کرد که خود را در «در محل محبوبش در دنیا»، خانه‌اش در بورلی هیلز که گفته می‌شود آن را به مبلغ ۸.۵ میلیون دلار خریداری کرده، در قرنطینه گذاشته است. او همچنین گفت: «تمام مدت به فکر آن هستم.» 

جنر ۲۴ ساله افزود: «خیلی کار کردم آن (خانه) را به اینجا برسانم. نوسازی آن یک سال طول کشید.»

© The Independent

بیشتر از زندگی