«ادل» با انتشار عکسی از خود هوادارانش را غافلگیر کرد

خواننده پرآوازه بریتانیایی، این عکس را به مناسبت سی و دومین سالگرد تولدش منتشر کرد

ادل با انتشار عکسی در اینستاگرام ، کاهش وزن  باورنکردنی خود را نشان داد - Instagram / Adele

ادل، خواننده پرآوازه بریتانیایی، با پیامی به مناسبت سی و دومین سالگرد تولدش، به شبکه‌های اجتماعی بازگشت و هوادارانش را غافلگیر کرد. 

خواننده ترانه پرطرفدار «سلام» (Hello) روز چهارشنبه اولین «پست» خود را در سال ۲۰۲۰ میلادی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. 

ادل، عکسی از خود منتشر کرده است که او را در مقابل یک حلقه عظیم پرگل بیرون خانه‌اش در شهر لس آنجلس نشان می‌دهد، در حالی که پیراهنی کوتاه با آستین‌های پفی به تن کرده و کفش‌های پاشنه‌بلند همخوان با لباسش پوشیده است. 

خواننده «کسی مانند تو» در شرح عکس، از هوادارانش به خاطر پیام‌های تبریک تولد تشکر کرده است و همچنین از کارکنان درمانی خط مقدم مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا نیز قدردانی کرده است. 

او نوشته است: «ممنون از (این همه) عشق (به‌مناسبت) تولدم. امیدوارم در این دوران آشفته همگی امن و امان  و سالم باشید. می‌خواهم از همه کارکنان کلیدی و مراقبان اولیه‌ای که جانشان را به خاطر سلامتی ما به خطر می‌اندازند تشکر کنم. شما واقعا فرشتگان ما هستید. ۲۰۲۰ خوبی باشد.. خداحافظ. ممنونم.» 

به محض انتشار این یادداشت که بیش از یک میلیون «پسند» به خود جلب کرده است، موجی از پیام‌های تبریک تولد از سوی دوستان او در میان چهره‌های محبوب و مشهور، و نیز هواداران او در اینستاگرام برای این ستاره موسیقی جهان ارسال شد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ریکاردو تیشی، طراح نام‌نمای (برند) «بربری» نوشته است: «تولدت مبارک زیبا.»‌، و اوپرا وینفری نوشته است: «کادوی تولد ما باید یک آلبوم ۲۰۲۰ ادل باشد. درسته؟» 

خیلی‌ها هم البته از این فرصت برای اظهار نظر در مورد ظاهر ادل استفاده کردند. از جمله کریسی تایجن، که نوشت: «‌واقعا جدی می‌گی؟»‌

جیمز چارلز، چهره یوتیوبی، هم افزوده است: «بسیار فوق العاده و زیبا شدی.» 

آخرین یادداشتی که این خواننده مشهور در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود، مربوط به ماه دسامبر ۲۰۱۹ میلادی بود که عکس او را در کنار فردی دیگر در لباس بابا نوئل و شخصیت «گرینچ» نشان می‌داد. 

این ستاره موسیقی پاپ و برنده چند جایزه گرمی، یادداشت جدید خود را پس از جدایی از همسرش، سایمون کونکی، منتشر کرده است. 

ادل که در سال ۲۰۱۲ میلادی پسرش انجلو را به دنیا آورد، با این کارآفرین خیریه پس از ۵ سال دوستی، در مراسمی محرمانه در سال ۲۰۱۶ میلادی ازدواج کرد. 

به هر روی، این زوج در ماه آوریل ۲۰۱۹ میلادی اعلام کردند که از یکدیگر جدا می‌شوند و در پی آن «ادل» در ماه سپتامبر به خاطر آنچه «اختلافات سازش ناپذیر» خوانده بود، رسما درخواست طلاق کرد. 

© The Independent

بیشتر از موسیقی