نیکی میناژ همکاری با ادل را تایید کرد

ادل از سال ۲۰۱۵ موسیقی جدیدی منتشر نکرده

Getty

نیکی میناژ تأیید کرده در آلبوم چهارم ادل که در آینده به بازار خواهد آمد حضور دارد. او هم‌چنین گفته آن دو با هم برای ترانه‌ مشترک‌شان نماهنگ ضبط کرده‌اند.

میناژ در یک مراسم نمایش به‌پوشی در لس آنجلس شرکت داشت و گفت از او قول گرفته بودند درباره‌ این هم‌کاری چیزی نگوید اما نمی‌خواهد در این باره ساکت بماند.

خبرگزاری اینترتین‌منت تونایت از میناژ پرسید آیا با ادل کار می‌کند یا نه، و او پاسخ داد: «بله، بله، بله و بله، هورا!»

او افزود در واقع با این خواننده کار کرده و گفت: «ادل از من قول گرفته و من اجازه ندارم چیزی بگویم [اما] دارم با او هم‌کاری می‌کنم و یک نماهنگ هم ضبط کرده‌ایم و چه ترانه‌ معرکه‌ای هم شده».

این ترانه اولین همکاری ادل با هنرمندی دیگر از سال ۲۰۰۹ به این طرف است. آن سال در ترانه‌ «آب و شعله» همراه با دنیل مری‌ودر ظاهر شد.

ادل در سال ۲۰۱۶ خود را طرفدار میناژ اعلام کرد و در جریان حضورش در برنامه‌ خودرو‌خوانی (Carpool Karaoke) به مجری‌گری جیمز کوردن نسخه‌ای دقیق و درست را از ترانه‌ جنجالی میناژ درباره‌ آهنگ «هیولا» کانیه وست اجرا کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ماه می ادل در اینستاگرامش نوشت آلبوم چهارم‌اش در راه است، آلبومی که در آن از تولد ۳۱ سالگی‌اش می‌گوید.

او نوشت: «۳۱ سالگی خیلی برایم باشکوه است و می‌خواهم امسال را برای خودم باشم. برای اولین بار در طول این دهه از عمرم می‌خواهم جهان پیرامون‌ام را حس کنم و یک بار هم که شده سرم را بالا بیاورم».

اوایل این ماه رایان تدر مجبور شد شایعات را در مورد آلبوم آینده‌اش با وان ریپابلیک و با حضور بیانسه، ادل و کریس مارتین در یک ترانه تکذیب کند. او ادعا کرد خبر آمدن چنین ترانه‌ای به بازار از سوی او شوخی محض بوده است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از زندگی