دو برادر به اشتباه هدف شلیک یکی از آشنایان خانوادگی خود قرار گرفتند

فرد ضارب این دو برادر را با بوقلمون اشتباه گرفته بود

پلیس منابع طبیعی ویرجینیا از ساکنان محلی خواسته تا هنگام شکار بیشتر احتیاط کنند - PIXABAY

به گفته مسئولان در غرب ویرجینیا، دو برادر به ظن این که بوقلمون هستند، هدف شلیک گلوله  یکی از آشنایانشان قرار گرفتند. 

دو برادر فوق، یکی هفت ساله و دیگری ۲۰ ساله، روز سه‌شنبه برای شکار به پارک ایالتی کمپ کریک در غرب ویرجینیا رفته بودند، که آن واقعه رخ داد. 

پلیس منابع طبیعی ویرجینیای غربی در یک بیانیه فیسبوکی گفت که قربانیان، در همان محلی مشغول شکار بودند که یک آشنای خانوادگی آنان نیز شکار می‌کرد. 

بنا به این بیانیه: «برادرها در بخشی از پارک کمپ‌کریک شکار می‌کردند که با چند ملک خصوصی نزدیک و هم‌مرز است و به یک آشنای خانوادگی برخوردند که در همان محل مشغول شکار بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مسئولان تایید کردند که این واقعه به دلیل اشتباه تشخیص رخ داد و فرد ضارب این دو برادر را با بوقلمون اشتباه گرفت. 

این بیانیه گفت: «فرد ضارب در یک جنگل انبوه و پوشیده از درختان افرا و کاج، حرکت پسرها را با حرکت بوقلمون‌ها  اشتباه گرفت و به سمت آنان شلیک کرد.»

هر دو برادر بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند و کودک هفت ساله با هلیکوپتر به مرکز پزشکی چارلستون منتقل شد. برادر بزرگتر در محل مورد رسیدگی قرار گرفت. 

هر دوی آنان در وضعیت باثبات قرار دارند و مسئولان گفته‌اند که «ضارب در مرکز کمک‌های اولیه تحت رسیدگی قرار گرفته و در جریان انجام تحقیقات، با مسئولان همکاری کرده است.» 

پلیس منابع طبیعی ویرجینیای غربی در پست فیسبوکی خود از ساکنان محلی خواست تا هنگام شکار، به‌ویژه وقتی که شرایط دید محدود است، بیشتر احتیاط کنند. 

در این بیانیه آمده است:‌ «هیجان شکار، دید ضعیف و عدم پیروی شکارچی از مقررات و دستورالعمل‌های شکار، می‌تواند یک روز دلپذیر در طبیعت را به یک تراژدی بدل کند. اداره پلیس منابع طبیعی ویرجینیای غربی از شما می‌خواهد که هنگام حضور در طبیعت، امنیت را در اولویت قرار دهید. سلامت شما و عزیزانتان به این امر بستگی دارد.» 

© The Independent

بیشتر از جهان