شارون استون:‌ در ۴۰ سالگی خودم را با یک بطری شراب در حمام حبس کردم 

«وقتی به چهل سالگی رسیدم، با مسئله تصویر بدن خود به مشکل برخوردم»

شارون استون می‌گوید «رقص» در لحظات عدم امنیت، اعتمادبه‌نفس او را احیا کرده است - Michael Tran / AFP

شرون استون می‌گوید وقتی به چهل سالگی رسید، با مسئله تصویر بدن خود به مشکل برخورده بود. 

این بازیگر آمریکایی در گفت‌وگو با نشریه ووگ آلمان، ضمن اذعان به این مسئله، زمانی را به خاطر آورد که خود را در حمام خانه حبس کرد و تا وقتی که ظاهر خود را نپذیرفت از آنجا خارج نشد. 

او درباره ارتباط متغیر خود با بدنش گفت:‌ «گاهی احساس می‌کنی قوی و خوشبینی؛ و در مرحله‌ای دیگر کنار آمدن با گذشته و آینده ممکن است نیروی بیشتری بخواهد.» 

او گفت:‌ «در جایی از زندگیم در دوران چهل سالگی با یک بطری شراب خودم را در حمام حبس کردم و گفتم تا وقتی بدنم را به طور کامل نپذیرفته‌ام بیرون نمی‌روم. در آینه بزر‌گ‌نمای حمام بدن و صورت رو به پیرشدنم را تماشا کردم و برایش اشک ریختم.»

او افزود‌:‌ «اما شما قدرت خودتان را به طور کامل از دست نداده‌اید و اگر عزم خود را جزم کنید، غذای سالم بخورید و ورزش زیاد بکنید می‌توانید این روند را به شکل قابل توجهی کند کنید.»

او در جای دیگری از مصاحبه گفت به نظرش رقص در لحظات عدم امنیت، اعتمادبه‌نفس او را احیا کرده است. 

او به نشریه ووگ گفت: «وقتی می‌رقصم از همیشه بیشتر احساس سرزندگی می‌کنم. اینطور نیست که گاهی برقصم، نه، دست‌کم سه یا چهار شب در هفته می‌رقصم!»

استون گفت که رقصیدن منظم بدن او را روی فرم نگه می‌دارد و به او انرژی می‌دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 این بازیگر ۶۲ ساله همچنین درباره زندگی خصوصی‌اش صحبت کرد و از داستان مسدود شدن حساب کاربری‌اش در شبکه دوست‌یابی بامبل گفت و تعریف کرد که پس از این اقدام حسابش را بازگشایی کرده و دلیل این اقدام این بوده که شبکه دوست‌یابی بامبل گمان کرده بود که این حساب کاربری جعلی است. 

بامبل در دسامبر ۲۰۱۹ در توییتی نوشت:‌ 

فقط یک استون می‌تواند وجود داشته باشد. مثل این که کاربران ما شک کرده‌اند که چنین حسابی در این شبکه غیرممکن است. ما دیگر نمی‌گذاریم که حساب کاربری شما مسدود شود. امیدواریم که همه در این جمع یک دقیقه وقت بگذارند تا حسابهایشان را تایید کنند. (کترین ترمل از غریضه اصلی امروز تایید شد!) 

شرون استون گفت:‌ «الان با کسی در ارتباطم که برای برنامه هواوفضا کار میکند. بدون این شبکه هرگز امکان شناختن چنین فردی برایم پیش نمی‌آمد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی