مصاحبه با سازنده ویدیوی معروف با نماهنگ خبری بی‌بی‌سی

این ویدیو در دوران بحران کرونا بسیار مورد توجه جهانیان قرار گرفته است

خانم لیری در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اظهار داشت که نمی‌تواند واکنش فراوان مردم به ویدیوی خود را «باور کند» -عکس از شبکه‌‌های اجتماعی 

زنی که ویدیوی فراگیری در تیک تاک منتشر کرد که او را در حال موسیقی‌نوازی با نماهنگ خبری بی‌بی‌سی نشان می‌دهد، می‌گوید واکنش‌ها از حد انتظارش فراتر بوده است.

کلیپ راچل لیری که او را در حالی نشان می‌دهد که با تظاهر به «دی‌جی» بودن، از ژل ضد باکتری، خوشبو کننده هوا و اسپری ضد باکتری، به عنوان ابزارآلات موسیقیایی استفاده می‌کند، تاکنون میلیون‌ها بار در رسانه‌های اجتماعی دیده شده است.

توضیح این پست هم شوخی کوچکی با این واقعیت بود که مردم اکنون به خاطر بیماری جهان‌گستر ویروس کرونا، توجه بیشتری را به اخبار معطوف می‌دارند.

او نوشت: «مهمانی‌ها و دیسکوها از اکنون منتظر آخرین اخبار کووید۱۹ هستند.»

تعدادی از ویدیوهای مشابه نیز از آن زمان منتشر شده است که مردم را در حال تظاهر به مهمانی کردن و رقصیدن با نماهنگ خبری بی‌بی‌سی و آهنگ‌های دیگر نشان می‌دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم لیری در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اظهار داشت که نمی‌تواند واکنش فراوان مردم به ویدیوی خود را «باور کند» و او صرفا هوادار این نماهنگ خبری است که ساخته دیوید لو است.

سوفیا اسمیت گالر، روزنامه‌نگار، گفت ده‌ها تن از خبرنگاران بی‌بی‌سی به او پیام داده‌اند و به خاطر این ویديو که ترویج کار آن‌هاست، از او قدردانی کرده‌اند.

تیک تاک هم در این روزها شاهد افزایش شدید کاربرانی بوده است که اکنون در خانه تحت قرنطینه هستند و با استفاده از این برنامه، به سرگرم کردن خود و هواداران در فضای مجازی، مشغول شده‌اند.

© The Independent

بیشتر از موسیقی