نوجوان ۱۷ ساله به دلیل نداشتن بیمه، در اثر ابتلا به کرونا درگذشت

این نوجوان جمعه پیش از ابتلا به کرونا در صحت و سلامت کامل بود

شهردار گفت: «این پسر نوجوان بیمه نداشته و به همین خاطر مرکز درمانی او را نپذیرفته است. وقتی او به واحد  اورژانس این مرکز در محله خود رفته، کارمندان اورژانس به این پسرک گفته‌اند به بیمارستان دولتی محل برود.» - AFP

به گفته شهردار، نوجوانی ۱۷ ساله بعد از ابتلا به ویروس کرونای جدید و با وجود این که از پیش هیچ مشکل سلامتی شناخته‌ شده‌ای نداشته، جان باخت، چرا که مرکز درمانی در ایالت کالیفرنیا به خاطر بیمه نبودن، او را نپذیرفته و بستری نکرده است.

آر رکس پاریس، شهردار لنکستر در کالیفرنیا، در ویدئویی که روز چهارشنبه در یوتیوب منتشر شد، مرگ این نوجوان را تایید کرد و به تمام شهروندان هشدار داد این بیماری عالم‌گیر را جدی گرفته و خود را قرنطینه کرده و در اجتماع فاصله را رعایت کنند.

شهردار درباره این نوجوان گفت: «جمعه پیش از مرگش در صحت و سلامت کامل بود ولی تا چهارشنبه جان باخت.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شهردار گفت: «این پسر نوجوان بیمه نداشته و به همین خاطر مرکز درمانی او را نپذیرفته است. وقتی او به واحد  اورژانس این مرکز در محله خود رفته، کارمندان اورژانس به این پسرک گفته‌اند به بیمارستان دولتی محل برود.»

شهردار افزود: «در راه بیمارستان ای‌وی، او دچار ایست قلبی می‌شود. امدادگران قادر بودند تا او را بازگردانده و تپش قلبش را برای شش ساعت احیا کنند، ولی تا وقتی به بیمارستان برسند خیلی دیر شده بود.»

© The Independent

بیشتر از جهان