تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند

این بازیگر و همسرش در جریان سفر به استرالیا تست کرونا دادند

تام هنکس گفته است که احساس خستگی و سرماخوردگی داشتند و بدنشان هم کمی درد می‌کرد- ANTHONY HARVEY / AFP

تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون اعلام کردند که تست ویروس کرونا داده‌اند و نتیجه آزمایش آنها مثبت بوده است.

این بازیگر در اینستاگرام خود پیامی را در کنار تصویری از یک دستکش جراحی در سطل آشغال منتشر کرده و نوشته است او و همسرش قبل از دادن آزمایش در استرالیا احساس بیماری داشتند.

در پیام هنکس آمده است: «سلام دوستان. من و ریتا در استرالیا به سر می‌بریم. ما احساس خستگی داشتیم انگار که سرما خورده باشیم. بدنمان هم کمی درد می‌کرد. ریتا گهگاهی تب و لرز داشت. اندکی تب هم داشت. برای اینکه کار درست را انجام دهیم، همانگونه که اکنون در سراسر جهان لازم است، تست ویروس کرونا دادیم، و مشخص شد که به این ویروس مبتلا شده‌ایم.»

او ادامه داد: «خب، حالا، باید چه کار کنیم؟ مسئولان پزشکی پروتکل‌هایی را تعیین کرده‌اند که باید از آنها پیروی کنیم. ما خانواده هنکس آزمایش می‌شویم، تحت مراقبت قرار می‌گیریم و تا زمانی که برای سلامت و امنیت عمومی لازم باشد قرنطینه خواهیم شد. خب کار دیگری نباید بکنیم و باید هر روز متناسب با وضعیت آن روز تصمیم بگیریم. اینطور نیست؟ ما مدام آخرین اخبار وضعیت خودمان را منتشر خواهیم کرد. مراقب خودتان باشید! هنکس!»

تام هنکس که دو بار برنده اسکار شده و یکی از محبوب‌ترین بازیگران جهان است، پیش از این در صفحه خود تصاویری از ساحل بوندی در نیو ساوث ویلز استرالیا گذاشته بود.

این بازیگر فیلم‌های فارست گامپ، فیلادلفیا، و نجات سرباز رایان اخیرا مشغول بازی در فیلم زندگینامه الویس پریسلی به کارگردانی باز لورمان بوده است که هنوز نامی برای آن تعیین نشده است. هنکس نقش سرهنگ تام پارکر، مدیر پرسلی، را بازی می‌کند. طبق برنامه کنونی این فیلم در اکتبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هنکس و یلسون که هر دو ۶۳ ساله هستند در سال ۱۹۸۸ با هم ازدواج کردند. هنکس در سال ۲۰۱۳ فاش کرد که دیابت نوع دو دارد.

ویروس کرونا در بیشتر افراد فقط علائم خفیف یا ملایم مانند تب و سرفه ایجاد می‌کند، اما در برخی دیگر، به ویژه افراد مسن و کسانی که بیمارند می تواند باعث بیماری شدیدتر از جمله ذات‌الریه شود.

اکثریت غالب کسانی که به این ویروس جدید مبتلا می‌شوند بهبود می‌یابند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، افرادی که به طور خفیف دچار این بیماری می‌شوند ظرف دو هفته بهبود می‌یابند، و کسانی که شدیدتر آن را می‌گیرند ظرف سه تا شش هفته بهبود پیدا می‌کنند.

در ایالات متحده بیش از ۱۱۰۰ مورد ابتلا به کرونا تأیید شده است و حداقل ۳۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

روز چهارشنبه، دونالد ترامپ، طی یک سخنرانی ملی در دفتر بیضی، اقدامات انجام شده برای مهار این ویروس را تشریح کرد، از جمله اینکه سفر به ایالات متحده از تمامی مناطق اروپا – به استثنای بریتانیا – به مدت ۳۰ روز ممنوع خواهد بود.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی