تعطیل نمایش ۲۰۲۱ شرکت گوچی در سانفرانسیسکو به دلیل شیوع کرونا

این شرکت می‌گوید این تصمیم «برای رعایت جانب احتیاط» است

ارایه محصولات جدید شرکت گوچی توسط مدل‌های جوان در نمایشگاه مد در شهر میلان.  MIGUEL MEDINA / AFP

گوچی برگزاری نمایش کروز ۲۰۲۱ خود را به علت ادامه روند شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) لغو کرد. این شرکت خوش‌پوشی ایتالیایی در بیانیه‌ای اعلام کرد نمایش بعدی خوش‌پوشی‌ خود را برگزار نخواهد کرد. این نمایش قرار بود روز ۱۸ مارس در سانفرانسیسکو برگزار شود.

سخنگوی گوچی گفت تحت تأثیر «عدم قطعیت‌های روزافزون ناشی از شیوع ویروس کرونا» و «برای رعایت جانب احتیاط» این تصمیم را گرفته است.

در این بیانیه آمده «زمان و مکان این نمایش در صورت برگزاری بعداً وقتی وضعیت مشخص‌تر شود اعلام خواهد شد. هم‌اکنون با همه کسانی که تحت تأثیر شیوع این ویروس هستند ابراز هم‌دردی می‌کنیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طبق گزارش نشریه ویمنز ور دِیلی، مدیر بخش خلاقیت این نام تجاری، آلخاندرو میشله، به علت این که سانفرانسیسکو مرکز فعالیت آزادانه مدنی و هم‌جوشی فرهنگی است از ابتدا این شهر آمریکا را به میزبانی این نمایش انتخاب کرده است.

این نمایش جدیدترین نمایش خوش‌پوشی در سلسله رویدادهای این صنعت است که تحت تأثیر شیوع ویروس قرار گرفته است.

ماه پیش پرادا اعلام کرد تصمیم گرفته نمایش کروز ۲۰۲۱ خود را به علت ترس از شیوع ویروس کرونا لغو کند. نمایش مذکور قرار بود روز ۲۱ ماه مه در توکیو برگزار شود.

فصل نمایش‌های کروز به سرعت نزدیک می‌شود. اما مشخص نیست آیا نام‌های تجاری دیگر نیز مجبور به پیروی از همین رویه خواهند شد یا نه.

قرار است جورجیو آرمانی نیز نمایش کروز خود را روز ۱۹ آوریل در دوبی برگزار کند.

در گیر و دار شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، این شرکت نمایش پاییز و زمستان ۲۰۲۰‌اش را در هفته خوش‌پوشی میلان در آخرین لحظات لغو کرد. همین باعث شده نگرانی‌ها از به تأخیر افتادن نمایش کروز این شرکت هم افزایش یابد.

البته آرمانی تصمیم گرفت نمایش‌اش را در تالاری خالی برگزار کند و آن را به صورت زنده در کانال‌ رسانه‌های اجتماعی خود پخش کند.

این نام تجاری در بیانیه‌ای اعلام کرد «برای حفظ سلامتی همه مهمانان‌اش و جلوگیری از تجمع آنان در مکان‌های شلوغ» این تصمیم را گرفته است.

تا کنون بیش از ۹۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۳ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

روز سه‌شنبه، وزیر بهداشت بریتانیا مت هنکاک اعلام کرد تعداد مبتلایان شناسایی شده در بریتانیا به ۵۱ نفر رسیده است. او گفت خطر «روز به روز بیشتر» می‌شود.

از طرفی پس از شیوع این ویروس در استان‌های شمالی ایتالیا، از جمله لومباردی و وِنِتو، این کشور به یکی از ویروس‌زده‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شد و تا کنون ۵۲ نفر تلفات و ۱۸۳۵ نفر مبتلا در آن گزارش شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی