ملکه بریتانیا در حین اعطای نشان به افراد دستکش به دست داشت

ملکه همیشه یا در ۹۶ درصد مواقع در مراسم رسمی دستکش به دست می کند

این تصویر ملکه در مراسم اهدای نشان در نوامبر سال گذشته او را بدون دستکش نشان می دهد - عکس از اسکای نیوز

 تصاویر ملکه انگلستان در مراسم اعطای نشان در کاخ باکینگهام در روز سه شنبه، او را با دستکش سفید نشان می دهد.

معمولا ملکه ۹۳ ساله انگلستان در مراسم اعطای نشان و زدن مدال به سینه افراد، دستکش به دست نمی کند، اما تصاویر ملکه در این مراسم نشان می دهد او با دستکش سفید مدال ها را بر سینه دریافت کنندگان آن می زند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کاخ باکینگهام سئوال ایندیپندنت مبنی بر اینکه آیا ملکه به عنوان اقدام احتیاطی در ارتباط با ویروس کرونا دستکش پوشیده، را بی پاسخ گذاشته است. 

کاخ باکینگهام همچنین از تایید این که آیا این نخستین باری است که ملکه در چنین مراسمی دستکش به دست کرده خودداری می کند و در مورد لباس ملکه نیز از اظهارنظر خودداری کرده است.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در توئیتر در مورد دستکش های ملکه اظهارنظر کرده و برخی گفته اند او اغلب در مراسم عمومی دستکش می پوشد. 

ملکه همیشه یا در ۹۶ درصد مواقع در مراسم رسمی دستکش به دست می کند.

اما تصویر ملکه در مراسم اهدای نشان در نوامبر سال گذشته او را بدون دستکش نشان می دهد.

در حال حاضر موارد ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا به ۵۱ مورد رسیده است. این در حالی است که در سطح جهان بیش از ۹۲۱۰۰ نفر در دستکم ۷۱ کشور جهان به این بیماری مبتلا شده اند.

سازمان بهداشت جهانی جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری، توصیه هایی معمول از جمله شستن مرتب دست ها، پوشاندن دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه کرده و گفته است گوشت و تخم مرغ باید پیش از مصرف کاملا پخته شود.

بیشتر از جهان