حمایت نیکی میناژ از تصمیم مگان و هری برای خروج از خانواده سلطنتی

این خواننده رپ می‌گوید: «نمی‌خواهیم آنچه برای شاهزاده دیانا اتفاق افتاد دوباره تکرار شود»

نیکی میناژ خواننده سرشناس موزیک رپ - Jamie McCarthy / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

در پی شانه خالی کردن شاهزاده هری و مگان مارکل از ایفای نقش‌ اعضای ارشد خانواده سلطنتی، نیکی میناژ حمایت خود را از این زوج اعلام کرده است.

این خواننده رپ، روز دوشنبه در بخش اختصاصی خودش در برنامه «کویین رادیو» که از شبکه رادیویی بیت وانِ اپل موزیک پخش می‌شد، درباره این تصمیم استثنایی زوج سلطنتی صحبت کرد.

میناژ پیش از آن که هری را «مرد درست و حسابی» بخواند و او را تحسین کند، گفت: «حالا می‌خواهم به موضوعی بپردازم: چه کسی فکر می‌کند مگان مارکل کار باحالی کرد که با شوهرش بریتانیا را ترک کرد؟ اجازه می‌خواهم خیلی سریع نظرم را در این باره بگویم.»

این خواننده ۳۷ ساله ادامه داد: «دست مریزاد به این مرد- نمی‌دانم، هری بود یا ویلیام؟ آفرین به هری. بگذارید این را بگویم که من هم از همین اخلاق شوهرم خوشم می‌آید.»

میناژ افزود: «مرد درست و حسابی کسی است که معتقد باشد "زن خوشحال، یعنی زندگی خوب" این اخلاق مردها خیلی جذاب است. حال آدم را جا می‌آورد. این که زنت را در اولویت اول قرار بدهی و حواست باشد که همیشه راحت و خوشحال باشد.»

این خواننده رپ همچنین به مرگ مادر شاهزاده هری، شاهدخت دایانای مرحوم، اشاره کرد و گفت: «آن اتفاقی که برای شاهدخت دایانا افتاد، نمی‌خواهیم دوباره تکرار شود. شما احساسم را می‌فهمید، چون همه می‌دانند من عاشق شاهدخت دایانا هستم.»

به نظر خواننده ترانه آناکوندا، شاهزاده هری کار درستی کرد که زن و پسر نه ماهه‌اش آرچی را از خانواده سلطنتی خارج کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خواننده رپ ادامه داد: «وقتی رسانه‌ها سر به سر آدم می‌گذارند، طوری که دیگر حال آدم از این روند مزخرف به هم می‌خورد و تنها آرزویش این است که با مردی که دوست دارد ازدواج کند، بله، به خدا مشخص است که آن مرد باید از آدم حمایت کند و از آن مهلکه لعنتی کنار بکشد.»

نیکی میناژ، که در اکتبر ۲۰۱۹ با کِنِت پتی ازدواج کرد، گفت چون تازه ازدواج کرده نیاز به داشتن آن «احساس جدید» را درک می‌کند و افزود، او هم اگر به آن قصر اسباب‌کشی می‌کرد انتظار داشت اثاث جدید برای آن بخرد.

او در پایان گفت: «وقتی به آن قصر لعنتی می‌آیم می‌خواهم سرتاپایش را نو نوار کرده باشید.»

پس از اعلام خبر از سوی این زوج، شاهزاده هری طی یک سخنرانی در ماه ژانویه گفت که می‌خواهد این موضوع را برای همه روشن کند که او و مگان «فرار نمی‌کنند»، بلکه احساس می‌کنند «واقعاً راه دیگری پیش رویشان نبوده است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی