حذف بارسلونا و رئال مادريد از جام حذفى اسپانيا

دور یک‌ چهارم‌ نهایی مسابقات کوپا دل ری یا جام حذفی اسپانیا با شگفتی برگزار شد

به نظر می آید که بارسلونا با مربی جدید خود نیز در این فصل راه به جایی نخواهد برد و  شاید این فصل شاهد آخرین حضور لیونل مسی در بارسا باشیم. - ANDER GILLENEA / AFP

تیم رئال مادرید صدرنشین فعلی لالیگا در یک بازی خانگی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد بود. در این دیدار حساس تیم میهمان درمجموع بازی بهتری از‌خود ارائه  داد و موفق شد در همان نیمه نخست در دقیقه ۲۲ توسط اودگارد به گل برسد. نیمه اول با همان تک گل به نفع سوسیداد به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم تیم سوسیداد به بازی خوب خود ادامه داد و موفق شد تا دوبار دیگر در دقایق ۵۵ و ۵۸ توسط ایساک دروازه کهکشانی ها را باز کند و کار را برای شاگردان زیدان بسیار سخت کرد.

این موضوع باعث شد تا تیم زیدان تلاش خود را برای جبران و جلوگیری از حذف انجام دهند و مارسلو در دقیقه ۶۰ موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند. اما این پایان کار نبود و تیم سوسیداد موفق شد تا گل چهارم را در دقیقه ۷۰ توسط مرینو به ثمر برساند و کار برای رئال سخت‌تر شد.این رقابت هرچه به پایان نزدیک‌تر می شد ترس حذف از مسابقات در چهره زیدان نمایان تر می‌گشت. اما این بازی زیبا و پر گل به همینجا ختم نشد و تیم رئال موفق شد دو بار دیگر در دقایق ۸۴ و ۹۳ دروازه سوسیداد را توسط رودریگو و ناچو باز کند ولی این کافی نبود و تیم رئال از رسیدن به دیدار نیمه پایانی این مسابقات باز ماند و بازی را ۴-۳ به حریف واگذار کرد.

در دیگر دیدار این مرحله یاران مسی خارج از خانه به مصاف اتلتیکو بیلبائو رفتند و با یک گل بازی را به حریف واگذار کردند و آن‌ها هم همانند رئال وداع تلخی با این مسابقات داشتند. به نظر می آید که بارسلونا با مربی جدید خود نیز در این فصل راه به جایی نخواهد برد و حتی شاید این فصل شاهد آخرین حضور لیونل مسی در بارسا باشیم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دور یک‌ چهارم‌نهایی مسابقات کوپا دل ری یا هما جام حذفی اسپانیا برگزار شد و با شگفتی‌های زیادی همراه بود.

تیم رئال مادرید صدرنشین فعلی لالیگا در یک بازی خانگی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد بود. در این دیدار حساس تیم میهمان در کل بازی بهتری از‌خود ارائه داد و موفق شد در همان نیمه نخست در دقیقه ۲۲ توسط اودگارد به گل برسد. نیمه اول با همان تک گل به نفع سوسیداد به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم تیم سوسیداد به بازی خوب خود ادامه داد و موفق شد تا دوبار دیگر در دقایق ۵۵ و ۵۸ توسط ایساک دروازه کهکشانی‌ها را باز کند و کار را برای شاگردان زیدان بسیار سخت کرد. این موضوع باعث شد تا تیم زیدان تلاش خود را برای جبران و جلوگیری از حذف انجام دهند و مارسلو در دقیقه ۶۰ موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند.

اما این پایان کار نبود و تیم سوسیداد موفق شد تا گل چهارم را در دقیقه ۷۰ توسط مرینو به ثمر برساند و کار برای رئال سخت تر شد.این رقابت هرچه به پایان نزدیک تر می شد ترس حذف از مسابقات در چهره زیدان نمایان تر می‌گشت. اما این بازی زیبا و پر گل به همینجا ختم نشد و تیم رئال موفق شد دو بار دیگر در دقایق ۸۴ و ۹۳ دروازه سوسیداد را توسط رودریگو و ناچو باز کند ولی این کافی نبود و تیم رئال از رسیدن به دیدار نیمه پایانی این مسابقات باز ماند و بازی را ۴-۳ به حریف واگذار کرد.

در دیگر دیدار این مرحله یاران مسی خارج از خانه به مصاف اتلتیکو بیلبائو رفتند و با یک گل بازی را به حریف واگذار کردند و آن‌ها هم همانند رئال وداع تلخی با این مسابقات داشتند. به نظر می آید که بارسلونا با مربی جدید خود نیز در این فصل راه به جایی نخواهد برد و حتی شاید این فصل شاهد آخرین حضور لیونل مسی در بارسا باشیم.

بیشتر از ورزش