زوج‌های مشهوری که دیگر در شب‌نشینی مشهور سال کنار هم نیستند

امسال شب‌نشینی موزه متروپولیتن (مت گالا) دوشنبه شب ششم مه برگزار خواهد شد

سوفی ترنر و جو جوناس در شب‌نشینی موزه متروپولیتن در سال ۲۰۲۲-AFP

فرش قرمز مهم‌ترین شب‌نشینی مد سال «مت‌گالا»، شاهد خلق لحظه‌های عاشقانه زیادی در طول دهه‌های گذشته بوده است. برخی از این زوج‌ها خوش‌شانس بودند که بارها مهمان این ضیافت باشکوه باشند و همراه شریک زندگی یا معشوق خود از پله‌های موزه متروپولیتن بالا بروند.

در میان زوج‌هایی که شانه‌به‌شانه و بازو در بازو در این مراسم شرکت کرده‌اند برخی دیگر با هم نیستند. چه این جدایی با دل‌شکستگی عمیق همراه بوده باشد، چه دوستانه، حضور آن‌ها روی فرش قرمز باشکوه مت‌گالا برای بسیاری از دوستداران مد و شب‌شینی موزه متروپولیتن به یادماندنی بوده است.

کیم کارداشیان و کانیه وست

کیم کارداشیان یکی از مهمانانی است که چندین سال پی‌درپی همراه همسر سابقش کانیه وست در مت‌گالا حضور داشت. ظاهر سرتاپا سیاه بالنسیاگای این دو هنوز یکی از به‌یادماندنی‌‌ترین رخ‌دادهای مت‌گالا است.

طلاق این زوج، پس از بالا و پایین‌های فراوان، سرانجام در نوامبر ۲۰۲۲ نهایی شد.

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون

کیم کارداشیان در ژانویه ۲۰۲۲ رابطه عاشقانه‌ای را با کمدین جوان، پیت دیویدسون، آغاز کرد. حضور این دو در مت‌گالا خبرساز شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کارداشیان، که خاطره لباس سراسر سیاهش در سال قبل از یاد نرفته بود، این بار تصمیم گرفت در شب‌نشینی که همه زنان خانواده در آن حضور دارند، یکی از خاطره‌های آمریکایی را روی صحنه ببرد. او لباسی را که مرلین مونرو، بازیگر فقید آمریکایی، در سال ۱۹۶۲ هنگام خواندن ترانه‌ مشهور «تولدت مبارک» برای رییس‌جمهور جان اف کندی، بر تن داشت پوشید و موهایش را به رنگ موهای مونرو درآورد.

کیم و پیت چند ماه بعد دوستانه از هم جدا شدند.

جی‌جی حدید و زین مالک

جی‌جی حدید، از مدل‌های موردعلاقه دوناتلا ورساچه، فرشته سابق ویکتوریا سیکرت، و زین مالک خواننده پس از زندگی مشترک کوتاهی، در پاییز ۲۰۲۱، از هم جدا شدند. این زوج که یک فرزند دارند درباره جدایی جنجالی‌شان که پای مادر جی‌جی، یولاندا حدید، هم به آن باز شد سکوت کردند. زین در آن زمان اعلام کرد: «ادعای عضوی از خانواده شریک زندگی‌ام را به‌شدت تکذیب می‌کنم و به خاطر دخترم از ارائه جزئیات بیشتر خودداری می‌کنم و امیدوارم که این مسائل خانوادگی در فضای خصوصی حل شود.»

 تام بردی و ژیزل بوندشن

بعید است زوجی را که بوسه‌هایشان روی فرش قرمز مشهور است، دست در دست هم روی پله‌های موزه ببینیم. تام بردی، بازیکن سابق فوتبال آمریکایی، با ژیزل، یکی از پردرآمدترین سوپرمدل‌های جهان و ستاره سابق نمایش فرشتگان ویکتوریا سیکرت، ازدواج کرد. آن‌ها بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک و با ۲ فرزند، در اکتبر ۲۰۲۲، از هم جدا شدند.

جنیفر لوپز و الکس رودریگز

الکس رودریگز،  پس از گذشت ۲ سال از نامزدی‌‌اش با جنیفر لوپز، در مارس ۲۰۱۹ در باهاماس به او پیشنهاد ازدواج داد، اما در دوره همه‌گیری کووید ازدواج‌شان ۲ بار به تعویق افتاد و این زوج گفتند در «زمان مناسب» پای سفره عقد خواهند نشست، زمان مناسبی که هرگز پیش نیامد. این زوج در سال ۲۰۲۱ به رابطه‌شان پایان دادند.

سوفی ترنر و جو جوناس

 این زوج، که هنگام بارداری سوفی روی فرش قرمز مت‌گالا رفتند، در دسامبر ۲۰۲۳ با دل‌شکستگی و دعوا برسر حضانت ۲ فرزندشان از هم جدا شدند. جو جوناس، خواننده ۳۴ ساله گروه موسیقی «برادران جوناس»، پنجم سپتامبر، پس از ۴ سال ازدواج، درخواست طلاقش از ترنر را ثبت کرد. سوفی ترنر، که پس از بازی در سریال «بازی تاج‌وتخت» به شهرت رسید، و جوناس ۲ فرزند دارند. در طلاق‌نامه ثبت شده بود که «ازدواج طرفین به‌شکلی جبران‌ناپذیر شکست‌ خورده است» و برای نگهداری فرزند «مسئولیت مشترک به والدین» داده شده بود.

ایلان ماسک و گرایمز

 یکی از معدود دفعاتی که ایلان ماسک با شریک زندگی‌اش گرایمز دیده شد در مهمانی مد موزه متروپولیتن بود. گرایمز درمورد رابطه‌اش با ماسک درمیان عموم اظهارنظر نکرده است. این دو روابط و تعداد فرزندانشان را مخفی نگاه داشته‌اند. بنا به گفته ایلان ماسک، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس‌ اکس، این زوج «نصفه‌نیمه» جدا شده‌اند.

او در سال ۲۰۲۱ به وب‌سایت صفحه شش، «پیج سیکس» گفت: «ما تقریبا جدا شده‌ایم، اما هنوز عاشق هم هستیم، همدیگر را می‌بینیم و روابط عالی داریم.» بار بعدی که ایلان ماسک به مت‌گالا دعوت شد مادرش می ماسک را همراهی می‌کرد.

بیشتر از مُد و زیبایی