یک شرکت کشتیرانی: اخیراً به چین سفر کرده‌اید؟ اجازه سوار شدن ندارید

شرکت کشتیرانی «ام‌اس‌سی» اعلام کرد که تمامی ناوگانش را نظافت خواهد کرد

این خط کشتیرانی اعلام کرد، هر کس که در طول 30 روز گذشته به مناطق مرکزی چین سفر کرده باشد، اجازه ورود به ناوگان این شرکت را نخواهد داشت - Miguel MEDINA / AFP

یک شرکت کشتیرانی مسافرانی را که در طول 30 روز گذشته به چین سفر کرده‌اند، از ورود به ناوگان خود منع کرد.

شرکت کشتیرانی ام‌اس‌سی - که 19 کشتی در اختیار دارد، از مسافران خود می‌خواهد پیش از سوار شدن پرسش‌نامه‌ای را پر کنند.

این خط کشتیرانی اعلام کرد، هر کس که در طول 30 روز گذشته به مناطق مرکزی چین سفر کرده باشد، اجازه ورود به ناوگان این شرکت را نخواهد داشت. شیوع ویروس کرونا در چین تا کنون جان 213 تن را گرفته است.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شرکت ام‌اس‌سی گفت، از تمامی مسافران و خدمه کشتی، پیش از ورود به آن دمانگاری خواهد شد و کسانی که تب بالای 38 درجه سانتی‌گراد داشته باشند یا علائم دیگری از بیماری را نشان دهند، اجازه سوار شدن به کشتی نخواهند داشت.

این شرکت افزود که تمامی کشتی‌هایش را به شکل اساسی نظافت خواهد کرد.

دیروز در خبرها آمد که در حدود 6000 مسافر یک کشتی تفریحی در ایتالیا، به دلیل نگرانی از احتمال ابتلای یکی از مسافران به ویروس کرونا، در کشتی نگاه داشته شده و اجازه پیاده شدن پیدا نکردند.

از یکی از مسافران این کشتی - که زنی 54 ساله و اهل ماکائو بود، آزمایش گرفته شد و او به همراه همسرش در یک واحد قرنطینه در کشتی کاستا اسمرلادا جای داده شدند.

این کشتی - که متعلق به ناوگان کشتیرانی کاستا کروزس است، در بندری در شمال رُم، به نام چیویتاوچیا، پهلو گرفت و هزاران گردشگر مسافر این کشتی تا پایان آزمایش‌های پزشکی در آن باقی ماندند.  

شرکت کاستا کروزس متعاقباً اعلام کرد که کارکنان بخش بهداشت ایتالیا تشخیص دادند که فرد مورد معاینه تنها به آنفلونزای معمولی مبتلاست.

همچنین در پی شیوع ویروس مرگبار کرونا، شرکت‌های هواپیمایی سراسر دنیا پروازهای خود از مبدأ چین را متوقف کرده‌اند.

بیشتر از جهان