جامه‌های عروس ثروتمندترین مرد آسیا در جشن‌های افسانه‌ای پیش از ازدواج

جشن ازدواج انانت امبانی با رادیکا مرچنت، تابستان امسال برگزار می شود

بزرگترین جشن‌های بله برون (پیش از عروسی) سال، اوائل اسفندماه در استان گجرات هند برگزار شد.

انانت امبانی، کوچکترین پسر موکش امبانی، ثروتمندترین مرد آسیا (که ثروت او حدود ۱۱۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود)، قرار است در ژوییه ۲۰۲۴ (مرداد ماه) با رادیکا مرچنت، عشق دوران کودکی‌اش، ازدواج کند. این زوج یک مهمانی پیش از عروسی بسیار مجلل را که از روز اول تا سوم مارس ( اسفندماه) ادامه داشت در شهر جام‌نگر هند برگزار کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در فهرست مهمانان، غول‌های حوزه تجارت و فناوری نظیر بیل گیتس و مارک زاکربرگ در حالی حضور داشتند که ریانا، خواننده آمریکایی برای اجرا در اولین شب این جشن‌ها میلیون‌ها دلار دستمزد دریافت کرده بود.

در میان همه مواردی که این روزها اغلب رسانه‌ها به آن پرداختند، توجه به سبک عروس نگاه ویژه‌ای می‌طلبد به همین دلیل در ادامه این مطلب به طیف وسیعی از لباس‌هایی که عروس آینده در این جشن‌ها به تن کرد، نگاهی می‌اندازیم.

بعد از ظهر روز اول- عصری در دیار ازل (AN EVENING IN EVERLAND)

خانواده امبانی برای شروع جشن‌های خود، یک مراسم خوشامدگویی برای مهمانان با نام عصری در دیار ازل در جام‌نگر برگزار کردند. به هر مهمان یک راهنمای جامع جشن و موضوعات آن ارائه شد تا به برنامه ریزی کمد لباسشان کمک کند.

رادیکا مرچنت دامنی گلدوزی شده در سه رنگ خیره کننده از ابوجانی سندیپ خوسلا (Abu Jani Sandeep Khosla) را انتخاب کرد که با یک بلوز تزیین شده با مروارید و گردنبند الماس هماهنگ شد.

شب اول


رادیکا در اولین شب مراسم، یک لباس مجلسی سفارشی ورساچه به رنگ صورتی را انتخاب کرد. اگر این لباس آشنا به نظر می‌رسد به این دلیل است که قبلا بلیک لایولی آن را در شب‌نشینی موزه متروپولیتن (مت‌گالا) ۲۰۲۲ پوشیده بود.

ساعات پایانی شب اول- مراسم «ملا رژ» (Mela Rouge)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shereen (@shereenlovebug)


رادیکا برای ساعت‌های پایانی شب اول، مطابق موضوع جشن، که از جشن‌های رنگارنگ کاباره مولن رژ الهام گرفته بود، پیراهن چند رنگ کوتاهی با طراحی آشیش گوپتا (Ashish Gupta) و کفش‌های سبز پاشنه‌دار مانولو بلانیک (Manolo Blahnik) را پوشید.

شب دوم


رادیکا برای شب دوم، یک لنگا (lehenga) (دامن بلند هندی) طلایی و شامپاینی که طراح برجسته هندی، مانیش مالهوترا طراحی کرده بود، به تن داشت. بالاتنه این لباس از سبک کرست الهام گرفته بود و سرتاسر آن با بیش از ۲۰ هزار نگین سواروفسکی تزیین شده بود. ۷۰ صنعتگر در ساخت این لباس مشارکت داشتند.

شب سوم- جشن هستکشار (HASTAKSHAR)


برای مراسم پایانی، هستکشار، مراسمی که رسما پیوند و تعهد این زوج را نشان می‌دهد، عروس آینده بار دیگر ساری لنگا خیره‌کننده‌ای با طراحی تارون تاهیلیانی پوشید.

طراح این لباس سفارشی را به عنوان «قصیده‌ای شاعرانه برای میراث هند» توصیف کرد. این ساری مملو از ملیله‌کاری‌های نقره‌ای و طلایی بود و با فنون گلدوزی هندی تزیین شده بود.

بیشتر از مُد و زیبایی