راهيابى واورينكا و نادال به مرحله يك چهارم پايانى مسابقات استراليا

نيك كيريوس با لباس تيم ليكرز وارد زمین مسابقه شد تشویق تماشاگران را به دنبال داشت

 مسابقات امروز تنیس اوپن استرالیا تحت تاثیر مرگ ناگهانی کوبی برایانت بود - William WEST / AFP

روز هشتم مسابقات تنيس استراليا امروز كار خود را در حالى آغاز كرد كه خبر مرگ كوبى برايانت، ستاره ورزش بسكتبال و يكى از اسطوره‌هاى ورزشى دنيا، كل ورزش جهان را در شوك و غم سنگينى فرو برد. اين حادثه ناراحت كننده، تمامى ورزشكاران جهان از جمله تنيس‌بازهاى حرفه‌اى را به واكنش واداشت و مرگ او را ضايعه‌اى بزرگ در دنياى ورزش بيان كردند. 

رافائل نادال، مرد شماره يك تنيس جهان، به مصاف نيك كيريوس از استراليا رفت. نيك كيريوس - كه علاقه زيادى به بازى بسكتبال نيز دارد، هنگام ورود به زمين لباس تيم ليكرز را با شماره كوبى و به ياد او بر تن کرده بود، که تشويق تماشاگران را در پی آورد.

نادال بازى را بسيار خوب آغاز كرد و موفق شد در ست اول ۶-۳ پیروز شود. در ست دوم به نظر می‌رسید که نیک توانسته خود را در پیدا کند و با یک‌ بازی هوشمندانه موفق شد ۶-۳ از نادال ببرد. در ست سوم این نادال بود که بازی بهتری ارائه کرد و با ضربات عمقی نیک جوان را خسته کرد و توانست این ست را در تایبرک و با نتیجه ۷-۶ از آن خود کند. در ست چهارم بازی بسیار نزدیک پیش می‌رفت و در حالی که نیک فشار زیادی را از جانب نادال تحمل می‌کرد، بازی به‌ تایبرک کشیده شد تا در نهایت نادال برنده این ست و در کل برنده بازی لقب گرفت. نادال در مرحله بعد باید به مصاف دومینیک تیم، از اتریش، برود که موفق شده گایل مونفیس، از کشور فرانسه را در سه ست متوالی شکست بدهد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در دیگر دیدار حساس این مرحله واورینکای سویسی موفق شد دانیل مدودف از روسیه، و بخت چهارم قهرمانی را در مسابقه‌ای سخت و طولانی در پنج ست شکست بدهد. او در مرحله بعد به مصاف الکساندر زورف از آلمان خواهد رفت که توانست آندره روبلف جوان از روسیه، را از پیش روی خود بردارد.

بیشتر از ورزش