درخشش فرنوش حمیدیان در هفته مد فاخر پاریس

همکاری نامداران مد جهان، با مدل برجسته ایرانی ادامه دارد

فرنوش حمیدیان در نمایش استفانه رونالد فرانسوی، هفته مد فاخر پاریس/AFP

فرنوش حمیدیان، مدل شناخته‌شده ایرانی، در ادامه همکاری‌اش با طراحان درجه‌یک دنیا، در هفته مد فاخر پاریس برای رونمایی از مجموعه استفانه رونالد روی صحنه رفت.

حمیدیان ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ در نمایش استفانه رونالد فرانسوی، از اعضای ثابت اتحادیه مد فرانسه و یکی از خانه‌مدهای صاحب‌ عنوان «اوت کوتور» [مد فاخر] یک پیراهن بلند سفید دامن‌پفی با برش راسته به تن داشت که با گوشواره‌های طلایی بزرگ و آرایش دودی پررنگ او به‌زیبایی هماهنگ شده بود.

این پیراهن به یکی از لباس‌‌عروس‌های این مجموعه که ماه گذشته با هنرنمایی حمیدیان به‌عنوان مدل اصلی لباس‌‌عروس‌ها این خانه مد، رونمایی شد، شباهت زیادی داشت.

این حضور ادامه همکاری‌های قبلی فرنوش با این خانه مد برجسته است.

در فصل قبلی هفته مد فاخر پاریس، او با یک پیراهن مشکی بلند بی‌آستین مدل دم ماهی با یقه‌برگردان که تزیینات نقره‌ای داشت، یکی از مدل‌های معرفی مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ بود.

حمیدیان برای عکس روی جلد شماره سپتامبر ۲۰۲۳ مجله مد و خوش‌پوشی ووگ عربی هم پیراهن قرمز چشمگیری از مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۴ این خانه مد را پوشیده بود.

او در فصل گذشته هفته مد فاخر پاریس، در نمایش جوانا مارتین، یکی از ظاهرهای اصلی و چشمگیر این عضو مهمان هفته مد فاخر پاریس را به تن داشت و در پایان نمایش، کنار طراح این مجموعه ظاهر شد.

هفته مد فاخر پاریس محل معاشرت و دیدوبازدید اهالی مد و پوشیدن بهترین‌های فصل قبل است. امسال حمیدیان مهمان‌ خانه مد موردعلاقه‌اش هوبیکا هم بود و در رونمایی جدیدترین مجموعه ژرژ هوبیکا در پاریس، در ردیف اول و با پیراهن کوتاهی از مجموعه «آماده پوشیدن پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۲۴» شرکت کرد.

فرنوش حمیدیان در رونمایی مجموعه جدید سارا چرایبی، طراح مراکشی هم در یک ظاهر دیدنی ظاهر شد. او یک شلوار مشکی با تزیینات طلایی را با یک بلوز نیلی بالاتنه کرستی کارشده از مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ هماهنگ کرده بود.

بر اساس برنامه منتشرشده و تقویم رسمی فدراسیون مد فرانسه، چشمگیرترین نمایش‌های مد فاخر این فصل و معرفی مجموعه‌های بهار و تابستان ۲۰۲۴ از ۲۲ تا ۲۵ ژانویه در پاریس برگزار می‌شود.

بیشتر از مُد و زیبایی