ازدواج‌های هالیوودی؛ وقتی ستارگان مشهور و سوپرمدل‌ها به هم دل می‌بندند

فارغ از اینکه این ازدواج‌ها چقدر دوام دارند، اغلب اخبار رسانه‌ای پر هیجانی پیرامون آنها در جریان است

بهاتی پرینسلو و آدام لوین، در سی‌و‌هشتمین مراسم معرفی تالار مشاهیر راک اند رول در بروکلین نیویورک-ANGELA WEISS /AFP

ازدواج بین افراد مشهور در عرصه‌های مختلف از سینما و موسیقی گرفته تا ورزش و سیاست، با مدل‌ها و سوپرمدل‌های برجسته همواره موضوعی جذاب و پرطرفدار بوده است. این ترکیب‌های درخشان نه‌تنها به صفحات مجلات و شبکه‌های اجتماعی راه می‌یابند، بلکه گاهی اوقات به نمادهایی از زیبایی، موفقیت و شهرت تبدیل می‌شوند. دیوید بویی، یکی از این ستارگان، در یک مصاحبه گفته بود: «شما فکر می‌کنید ازدواج یک ستاره راک با یک سوپرمدل یکی از بهترین چیزها در جهان است؟ بله هست!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 در اینجا به بررسی برخی از این ازدواج‌های معروف می‌پردازیم که در آن‌ها ستارگان دنیای هنر، ورزش یا سیاست با سوپرمدل‌هایی از سراسر جهان هم‌پیمان شده‌اند.

۱ــ دیوید بویی (David Bowie) و ایمان (Iman):

دیوید بویی، موسیقی‌دان و بازیگر مشهور، با ایمان، تاجر و سوپرمدل سومالیایی‌ــ‌آمریکایی، یک ازدواج موفق و دیرپا داشتند. دیوید بویی سال ۲۰۱۶ بر اثر سرطان کبد فوت کرد و ایمان پس از مرگ او ازدواج نکرد.

۲ــ تام بردی (Tom Brady) و ژیزل بوندشن (Gisele Bündchen):

تام بردی، بازیکن سابق فوتبال آمریکایی، با ژیزل، یکی از پردرآمدترین سوپرمدل‌های جهان و ستاره سابق نمایش فرشتگان ویکتوریا سیکرت، ازدواج کرد. آن‌ها بعد از بیش از ۱۳ سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند، اکتبر ۲۰۲۲ از هم جدا شدند.

۳ــ جان لجند (John Legend) و کریسی تیگن (Chrissy Teigen):

جان لجند، موسیقی‌دان مشهور، با کریسی تیگن، مدل مشهور و چهره تلویزیونی، ازدواج کرد. آن‌ها از سال ۲۰۱۳ زن و شوهرند و چهار فرزند دارند.

۴ــ آدام لوین (Adam Levine) و بهاتی پرینسلو (Behati Prinsloo):

آدام لوین، خواننده و آهنگساز آمریکایی، سال ۲۰۱۴ با بهاتی پرینسلو، سوپرمدل نامیبیایی و فرشته سابق ویکتوریا سیکرت، ازدواج کرد. این زوج همچنان با هم زندگی می‌کنند و سه فرزند دارند.

۵ــ متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و کامیلا آلوز (Camila Alves):

بازیگر برجسته، متیو مک‌کانهی که بالاتنه برهنه‌اش در سینما برای هر تهیه‌کننده‌ای صدها هزار دلار منفعت در پی دارد، در سال ۲۰۱۲ طی یک مراسم کوچک و خصوصی، با کامیلا آلوز، مدل و طراح مد برزیلی‌ــ‌آمریکایی، ازدواج کرد. این دو سه فرزند مشترک دارند.

۶ــ ادی ردمین (Eddie Redmayne) و هانا بگشاو (Hannah Bagshawe):

ادی ردمین، بازیگر ۴۱ ساله برنده جایزه اسکار، با هانا بگشاو، مدیر روابط عمومی و مدل انگلستانی، زندگی می‌کند. آن‌ها سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند.

۷ــ رنده گربر (Rande Gerber) و سیندی کرافورد (Cindy Crawford):

رنده گربر، تاجر فعلی و مدل سابق، با سیندی کرافورد، یکی از نمادین‌ترین سوپرمدل‌های دهه ۱۹۹۰، ازدواج کرد. سیدنی پیش از او و بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۵ با ریچارد گر ازدواج کرده بود. او یکی از شش مدل برتر قرن بیستم مشهور به «شش‌تای بزرگ» است. سیدنی و رنده گربر همچنان با هم زندگی می‌کنند و یکی از فرزندانشان کایا گربر حرفه والدینش را ادامه می‌دهد.

۸. ریچارد گر (Richard Gere) و کری لاول (Carey Lowell):

ریچارد گر، بازیگر معروف، پس از جدایی از سیدنی کرافورد، از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ شوهر کری لاول، سوپرمدل و بازیگر آمریکایی، بود. این دو یک فرزند دارند و حدود سه سال درگیر مراحل طلاق بودند.

۹ــ اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) و میراندا کر (Miranda Kerr):

اورلاندو بلوم، بازیگر بریتانیایی ۴۶ ساله و مشهورترین پری در سری فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها»، سال ۲۰۱۰ با میراندا کر، سوپرمدل استرالیایی و فرشته سابق ویکتوریا سیکرت، ازدواج کرد. این ازدواج پس از سه سال به جدایی انجامید. بلوم از سال ۲۰۱۶ با کتی پری، خواننده مشهور، یک رابطه عاشقانه  دارد.

بیشتر از زندگی