اسنوپ داگ می‌گوید پس از سال‌ها مصرف ماری‌جوانا، دخانیات را ترک می‌کند

این چهره شناخته‌شده موسیقی و سینما در طول سال‌های فعالیتش با مصرف آشکار ماری‌جوانا شناخته شده است

اسنوپ داگ، خواننده رپ، روی صحنه- X/@SnoopDogg

اسنوپ داگ،‌ بازیگر و خواننده رپ - با نام اصلی کالوین بروادوس - با اعلام موضوعی پیش‌بینی‌نشدنی به طرفدارانش در رسانه‌های اجتماعی، گفت که مصرف دخانیات را ترک می‌کند.

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، این ستاره هیپ‌هاپ که در طول سال‌های فعالیتش با مصرف آشکار ماری‌جوانا حتی در برنامه‌های تلویزیونی شناخته می‌شود، به‌طور دقیق مشخص نکرد که مصرف چه نوع دخانیاتی را ترک می‌کند و چقدر در اجرای این تصمیم جدی است.

اسنوپ داگ در رسانه‌های اجتماعی از‌جمله اینستاگرام و اکس برای هوادارانش نوشت: «پس از بررسی و گفت‌وگو با خانواده‌ام، تصمیم گرفتم دخانیات را ترک کنم. لطفا به حریم خصوصی من احترام بگذارید.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by snoopdogg (@snoopdogg)

در پاسخ به این پست، برخی از طرفداران این چهره شناخته شده و جنجالی، واکنش‌هایی حاکی از شک و تردید داشتند.

 یکی از کاربران در رسانه‌های اجتماعی نوشت: «این پست احتمالا یک کارزار تبلیغاتی برای راه‌اندازی خط تولید ویپ (سیگار الکترونیکی) یا ماری‌جوانای خوراکی است تا به ریه‌هایش استراحت بدهد.»

کاربر دیگری نوشت: «اسنوپ داگ بدون دخانیات مثل زمین بدون آب است.»

با این حال، برخی از کاربران نیز درباره این اعلامیه ابراز خوشحالی کردند. یکی از طرفداران اسنوپ داگ در اینستاگرام نوشت: «من سال گذشته آمبولی ریه داشتم و مجبور شدم سیگار را ترک کنم؛ می‌دانم که این تصمیم برای شخصی مثل تو چقدر سخت است، اما ارزشش را دارد.»

برخی دیگر نیز اعلام تصمیم ترک مصرف دخانیات را از سوی چهره‌ای که سال‌ها مدافع مصرف ماری‌جوانا بوده و حتی برای قانونی‌شدن آن تلاش کرده است، ستایش کردند. کالیفرنیا که محل سکونت این رپر است اولین ایالت در آمریکا بود که استعمال این ماده را برای مصارف پزشکی مجاز اعلام کرد.

اسنوپ داگ و ماری‌ جوانا در طول دهه‌ها فعالیت حرفه‌ای این خواننده و بازیگر به‌طور جدایی‌ناپذیری با هم مرتبط بوده‌اند. کمپانی «لیفس» اسنوپ که در سال ۲۰۱۵ در دنور تاسیس شد، به صورت تخصصی گونه‌های مختلف ماری‌جوانا را تولید می‌کند و اسنوپ اغلب روی صحنه و در حال اجراهایش ماری جوانا می‌کشد.

اسنوپ داگ، ۲۰ اکتبر سال ۱۹۷۱، در لوس‌آلتوس در لانگ بیچ ایالت کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمد. او بعد از اینکه از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد، به‌‌دلیل مواد مخدر و شرارت، سه سال با پلیس درگیر بود و پی‌درپی به زندان می‌افتاد تا اینکه وارد عرصه موسیقی و هنر شد.

این خواننده که بارها نامزد دریافت جایزه گرمی شده است، پس از انتشار آلبوم بایبل آف لاو در اوایل سال ۲۰۱۸، به مصاحبه‌کننده تی‌وی وان گفت که در بیشتر آثارش «همیشه به نجات‌دهنده‌اش عیسی مسیح» و اینکه به «یک مسیحی دوباره متولدشده» تبدیل شده است، اشاره می‌کند.

بیشتر از فرهنگ و هنر