اغواگری به شیوه دولچه و گابانا در هفته مد میلان

این دو طراح در آستانه چهلمین سال فعالیتشان که نقطه عطفی در کارنامه آن‌ها است، مدتی است طرح‌های گذشته خود را بازنگری و بررسی می‌کنند

دولچه و گابانا برای مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۴ خود به سراغ تاکسیدو  رفت و آن‌ها را در مدل‌های متفاوت برای زنان بازتعریف کرد-GABRIEL BOUYS AFP

در حالی که آهنگ بیلی آیلیش برای فیلم «باربی» به نام «من از چه ساخته شدم؟» (What Was I Made For?) روی دور تکرار پخش می‌شد، بالاخره اولین مدل پس از ۴۷ دقیقه تاخیر به دلیل دیر رسیدن کایلی جنر، نمایش دولچه و گابانا را آغاز کرد.

نمایش این خانه‌مد لوکس ایتالیایی در هفته مد میلان که به‌سادگی «زن» نامیده شده بود، روز شنبه ۲۳ سپتامبر با مدلی آغاز شد که با یک کت مشکی با خطوط نازک سفید با شورت همرنگ و جوراب‌های ساق‌بلند مشکی روی صحنه ظاهر شد، در حالی‌ که یک تاپ خال‌خالی مشکی ابریشمی نامتقارن سبک او را تکمیل می‌کرد.

دومینیکو دولچه و استفانو گابانا برای مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۴ خود به سراغ تاکسیدو (کت‌شلوارهای بسیار رسمی مردانه) رفتند و آن‌ها را در مدل‌های متفاوت برای زنان بازتعریف کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دو طراح در آستانه چهلمین سالگرد فعالیتشان که نقطه عطفی در کارنامه آن‌ها به شمار می‌رود و احتمالا بازتاب گسترده‌ای نیز خواهد داشت، مدتی است طرح‌های گذشته خود را تحت بررسی و بازنگری قرار داده‌ و با کمک نظر افراد مشهوری مانند جنر و کیم کارداشیان، برخی تکه‌های قدیمی را برای مشتریان ویژه‌شان بازطراحی کرده‌اند.

به گزارش ووگ، پس از همه‌گیری، دیدن لباس‌ زیر‌های زنانه در صحنه‌های نمایش مد و خیابان‌ها تصویر معمولی شد؛ چیزی که در نمایش‌های دولچه و گابانا زیاد به چشم می‌خورد و کرست‌های ساتن با پارچه‌های توری ظریف، شورت‌های خیلی کوتاه، سوتین‌های مثلثی و بند‌ جوراب‌ها از جمله تکه‌های پرتکرار در مجموعه‌های این خانه مد بودند.

هرچند طراحان با سبک تاکسیدو زیاد بازی کردند و با تغییر برش در کت‌ها، در برخی موارد آن‌ها را حتی به لباس‌های یک‌طرفه تغییر دادند، مجموعه‌ای از کت‌شلوارها و پیراهن‌های توری سفید نیز در این مجموعه کنار طرح‌های پلنگی و براق دیده می‌شود.

پاپیون، چین‌های یقه و گلدوزی نیز از جمله تزئیناتی بودند که روی لباس‌های کار شدند.

علاوه بر این مدل‌ها کیف‌‌دستی‌های کوچکی حمل می‌کردند و کفش‌های پاشنه‌دار یا چکمه‌های مشکی بلند تا بالای ران پوشیده بودند.

نائومی کمپبل، سوپرمدل ۵۲ ساله، در ظاهری که از یک سوتین مشکی، بند جوراب و دامن حریر مشکی با کمر بلند تا زیر سینه تشکیل می‌شد، این نمایش را به پایان رساند.

هفته مد میلان، جایی که چهره‌های مشهور صنعت مد چون جورجیو آرمانی، ورساچه، گوچی و پرادا مجموعه‌هایشان را ارائه می‌کنند، دوشنبه ۲۵ سپتامبر به پایان می‌رسد.

بیشتر از مُد و زیبایی