خوش‌پوش‌ترین ستارگان در مراسم گلدن گلوب، از مارگو رابی تا جنیفر لوپز

کدام‌ یک از ستارگان در این نمایش خوش‌پوشی گوی سبقت را از دیگران ربودند

در سال ۲۰۱۸ چهره‌های محبوب برای افزایش آگاهی عمومی درباره آزار و توهین جنسی در هالیوود، همگی سراپا مشکی پوشیدند. - VALERIE MACON / AFP

فصل اهدای جوایز روز یکشنبه با مراسم گلدن گلوب در بِوِرلی هیلتون لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا آغاز شد.

مجری مراسم امسال - که برای هفتاد و هفتمین سال متوالی برگزار می‌شود، کمدین بریتانیایی، ریکی جرویز بود. در‌ این مراسم ستارگان گرد هم آمدند و به تشویق تحسین‌برانگیزترین استعدادهای صنعت فیلم‌سازی پرداختند. 

هم عاشقان سینما و هم هواداران صنعت خوش‌پوشی، هر سال مشتاقانه مراسم گلدن گلوب را تماشا می‌کنند. در این شب چهره‌های محبوب ابتدا بر فرش قرمز ظاهر می‌شوند.

 

 

در ماه دسامبر ۲۰۱۹ نامزدهای گلدن گلوب را اعلام کردند تا بدانیم در سال ۲۰۲۰ باید انتظار دیدن چه کسانی را روی فرش قرمز داشته باشیم.

مانند همیشه مراسم بسیار باشکوه و زیبایی بود و در آن چهره‌های ‌روز - شامل نامزدهای جایزه شرکت داشتند، مانند شارلیز ترون برای فیلم بامب‌شل و مارگو رابی برای فیلم روزی روزگاری در هالیوود.

یکی از دیدنی‌ترین لباس‌های شب مراسم را جنیفر لوپز به تن داشت. او با پیراهن شب والنتینویی ظاهر شد که پاپیون بزرگی به رنگ‌های طلایی و سبز زمردی روی آن داشت. بیلی پورتر نیز کت و شلوار رسمی سفیدی به تن داشت و دنباله‌ درازی از پر به کتش وصل بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مهمانان زن مراسم پیرو جریان محبوب در صنعت لباس بودند، چون همگی از فیبی والر-بریج و الن د جنرس گرفته، تا کیت مک‌کینون به جای پیراهن، کت و شلوار پوشیده بودند.

در سال‌های اخیر برندگان جایزه‌ گلدن گلوب توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند، اما ممتازترین چهره‌های هالیوود نیز بی‌پروا لباس پوشیده و‌ پا روی فرش قرمز گذاشته‌اند. در سال ۲۰۱۸ چهره‌های محبوب برای افزایش آگاهی عمومی درباره آزار و توهین جنسی در هالیوود، با هم قرار گذاشتند همگی سراپا مشکی بپوشند.

در مراسم سال ۲۰۱۹ همه ستارگان دوباره لباس‌های رنگی پوشیدند، اما به مناسبت دومین سال آن هم‌کوشی، باز وفاداری خود را با پوشیدن دستبند و روبان‌های سیاه و سفید به این حرکت نشان دادند. روی این دستبندها نوشته بود «برای دومین بار، مهلت تمام است.»

به هر حال در مراسم ۲۰۲۰ شاهد این گونه فعالیت‌ها بر فرش قرمز نبودیم. چهره‌های محبوب علت انتخاب رنگ لباس‌شان را نگفتند، اما حدس بسیاری از مردم در فضای مجازی این بود که تک‌رنگ لباس پوشیدن آن‌ها در مراسم امسال احتمالاً اشاره‌ای بود به جنبش «مهلت تمام است»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی